Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat!Söndag, 105 km, 747 hm 3h 16 minuter. Någorlunda ok puls, sett till materialetFick ihop drygt 9 timmar denna vecka.
Imponerande!Visa bilaga 800927
En timme måndags Zwift. Fick slita hårt sista 10 minuterna
Aldrig kör en tävling.Jäklarär du i A cat?
Grattis till er båda! Det är snart säsong för glögg och lussekatter så ni kroknar nog inte. 55 mil ihop är ju strålande!2,4 mil med hustrun får avrunda månadens cykling. Blev i alla fall närmare 55 mil som vi kört tillsammans i oktober. Nu gäller det att inte krokna när ruskvädret kommer.
Tja - ihop blir det ju 110Grattis till er båda! Det är snart säsong för glögg och lussekatter så ni kroknar nog inte. 55 mil ihop är ju strålande!
Bosses.. kör i en flaska Trocadero, hälften av ölen kan vara bayersk...Tja - ihop blir det ju 110Och första glöggen smakade vi idag efter cyklingen (GP:s glögg på potatis, russin, kryddor o svagdricka)
Härligt när man förbättrar sig! Får man fråga hur snabbt du sprang?Dåligt med cykelträning, men det gick bra med löpningen i dag. Troligen min bästa inofficiella tid på 10k det senaste decenniet.
Inget att skryta med direkt, 52:28. Mitt PB ligger på ca. 40 min, men det var nog närmare 20 år sen jag var nere på de tiderna. För mig verkar det iaf. vara så att ju äldre jag blir desto större blir insatserna för att kunna prestera en förbättring. Om jag jämför vilka insatser (träningsmängd) som krävts för att prestera 52:28 nu så är det nog i storleksordningen 10 ggr mer än då jag gjorde PB:t senaste gången. Därför känns det stort för mig, även om 52:28, rent objektivt, inte är någon siffra att skryta med. Jag har haft som långsiktigt mål de senaste tre åren att komma ned under 50 min på milen igen, men det har varit otroligt trögt.Härligt när man förbättrar sig! Får man fråga hur snabbt du sprang?
Det låter som du är nöjd. Det är bra drivkraft. Glad för din skull. Det man siktar mot är väl förbättringen eller minskad försämring. Vi blir alla äldre. Träningen bromsar upp åldrandet. Att du växlar mellan löpning och cykling tror jag skonar slitage på kroppen.Inget att skryta med direkt, 52:28. Mitt PB ligger på ca. 40 min, men det var nog närmare 20 år sen jag var nere på de tiderna. För mig verkar det iaf. vara så att ju äldre jag blir desto större blir insatserna för att kunna prestera en förbättring. Om jag jämför vilka insatser (träningsmängd) som krävts för att prestera 52:28 nu så är det nog i storleksordningen 10 ggr mer än då jag gjorde PB:t senaste gången. Därför känns det stort för mig, även om 52:28, rent objektivt, inte är någon siffra att skryta med. Jag har haft som långsiktigt mål de senaste tre åren att komma ned under 50 min på milen igen, men det har varit otroligt trögt.
Solo?Lördag: Gruscykel på asfalt 2.50h. Gick riktigt tungt, men det var fint väder, så det var ett utmärkt tillfälle att bränna av lite fläsk i zon1 och låga zon2. Strålande humör efter lite mat hemma.
Barometern i cykeldatorn har strulat en del efter ett gäng blöta turer, den verkar vara på bättringsväg men tidigare har jag fått ihop ~450 hm på samma runda. Platt är det dock definitivt här, man verkar iaf behöva cykla ganska långt för att hitta hyffsade backar.290 hm på 10 mil, är det verkligen så Skåne-platt uppe i Gävletrakten?![]()
Idag och som oftast själv, tyvärr. Sambon cyklade snabbgrus med sin lagkompis.
3 mil på trainer känns tufft - jag har kört som mest ca 2 mil (på Rouvy som f.ö. är ganska inspirerande) sedan blir det tristGym + 3 mil på trainer, ett pass med en klättring, samt en annan bana helt platt för att trampa ur efteråt.
Jag håller med, det är tråkigt, men jobbet måste göras!3 mil på trainer känns tufft - jag har kört som mest ca 2 mil (på Rouvy som f.ö. är ganska inspirerande) sedan blir det trist