SIE
Aktiv medlem
Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset! Efter mycket vånda fick det bli en large.
Kanonram! Jag blir lite avisTack för tipset! Efter mycket vånda fick det bli en large.![]()
Menar du att du inte har en själv?!Kanonram! Jag blir lite avis
Det sa jag inte.Menar du att du inte har en själv?!
Köpte också en ram i Large!Tack för tipset! Efter mycket vånda fick det bli en large.![]()
Tänkte väl! Fin!
Medveten om att jag bryter mot trådreglerna här men för att inte fler ska gå i samma fälla som jag... Denna modell är EXTREMT liten i storleken. Fick gå upp fyra storlekar för att de skulle passa.
Fasen. Det är ju mindre än vad bara effektmätaren på vänsterbeven kostar.SRAM Rival AXS vevparti med effektmätare för 168 €. 48/35 och 172.5 mm.
46/33 175 mm för 189 €
www.hibike.com
Jag tror att dom där är mer för mellanperioden än kall vinter. De är inte vattentäta eller fullfodrade. Med ökerdrag kanske de kan funka som vintersko.Vet ej om de är bra, men prissänkningen är bra.
![]()
NORTHWAVE X-magma Core på stadium.se
NORTHWAVE X-magma Core - NORTHWAVE X-MAGMA CORE. Vintersko som utvecklats för alla typer av trailcykling. Den rekommenderas även för den som cyklar på e-cykel och föwww.stadium.se
Bra tips!Produkt: Continental Grand Prix 5000
Länk: https://amzn.eu/d/gPGbV9W
Kategori: däck
Pris: 370kr
Bra pris på bra däck!
Finns i svart 622x25 och 622x28 beige för 399kr
Aha, då är jag med! Tror "dessvärre" det bara är svart som finns kvar!Jag tolkade det så baserat på bilden på amazon (men jag vet inte):
En kompis har ett par Scribe med två-tre år på nacken. De är så sjukt högljudda att det nästan blir roligt, men jag skulle välja bort dem bara på grund av frihjulsljudet. Det kanske har blivit bättre sedan dess, eller att modellen i din länk har en annan konstruktion - ändå värt att ha i beaktande.20% på Scribe Inception 50, var tydligen redan prisvärda till ord. pris.. nyligen nära att köpa dem men tycker att loggan är så satans ful :)
![]()
Inception 5 Disc Carbon Wheelset
Discover Scribe Inception 5 Disc carbon wheels: lightweight 1498g build, fast-engaging 6-degree hubs, and durable Sapim spokes for serious riders.www.scribecycling.com
Fri frakt på wahoos egna sida för ungefär samma pris.Wahoo kickr core 2 till bästa priset jag sett under tiden jag kollat efter ny trainer, 4790 hos cykelcity (400 kr frakt) eller 4995 hos cykelkraft (200 kr i frakt):
![]()
Wahoo KICKR CORE 2 Smart Trainer med Zwift Cog n Click
Wahoo Kickr Core 2 med Zwift Cog n Click tar din inomhuscykling till nya nivåer. Med en stark, stabi...www.cykelcity.se
Jag tolkade det så baserat på bilden på amazon (men jag vet inte):
Och nu bra pris även på TCM :-)
bookmanvisibility.com