Dan C
Aktiv medlem
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Håller med!
Inte bra alls....
Men, vi tar nya tag nästa match.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!
Sportsligt ser det dock onekligen inte så lovande ut för de som hoppas att klubben ska hänga kvar i SHL.
Du? Märkte att vi har en Solnatattsre på jobbet, hur utrotar man såna?Idag nämner jag inte ens vilka man hoppas vinner övertygande.
Det kanske går bättre då?![]()
Det går inte....De är sega de rackarna....Du? Märkte att vi har en Solnatattsre på jobbet, hur utrotar man såna?
Anticimex?
Det gick ju som smort!Idag nämner jag inte ens vilka man hoppas vinner övertygande.
Det kanske går bättre då?![]()
Skikt 2 kan nog bli farliga...Tre skikt i HA:
Skikt 1: Björklöven
Skikt 2: Kalmar, Karlskoga, Modo, AIK
Skikt 3: Resten
Det enda bra med lallarserien är att den är ganska förutsägbar och lättare att spela påTre skikt i HA:
Skikt 1: Björklöven
Skikt 2: Kalmar, Karlskoga, Modo, Solns ajk
Skikt 3: Resten
Finns gott om fällare för gnagare. En som knäcker nacken på dem, kanske?Du? Märkte att vi har en Solnatattsre på jobbet, hur utrotar man såna?
Anticimex?
Fixade typon.HA är ju den riktiga gärdsgårdsserien.
SHL är ju mer företagsbesökare och event.
Jag förutspår en lång vänskap.Du? Märkte att vi har en Solnatattsre på jobbet, hur utrotar man såna?
Anticimex?
Ändå är dom inte välkomna hem till någon...Gnagare är ytterst sympatiska och vänliga.
Då är det nog inga äkta gnagare, utan fejk diton...Ändå är dom inte välkomna hem till någon...
Måste vara fejk, den har ju inte de rätta färgerna!Fejkgnagare?
Visa bilaga 807686
Nja, alla gnagare ser väl rätt bleka utMåste vara fejk, den har ju inte de rätta färgerna!
Inte de äkta...De är ytterst snygga i sina Svart/Gula färger!Nja, alla gnagare ser väl rätt bleka ut
Tror du missuppfattat det här med gnagare.Inte de äkta...De är ytterst snygga i sina Svart/Gula färger!
Du behöver bara vänta tills onsdag!!Grym hockeyabstinens nu , längtar till torsdag fast med ångestkänsla![]()
Hm, om det där är sant undrar man ju lite, är det inte ganska uselt att bara lyckas få till ett enda skott på mål i en hel match?
Näää, sådär är ingen riktig AIK'are....
Eller har farbror svårt med synen så att farbror inte kan bedöma åldern på pojken i klippet på i alla fall plus/minus ett decennium?
Jag tänker att alla Gnagare är lika "mogna" som pojken!Eller har farbror svårt med synen så att farbror inte kan bedöma åldern på pojken i klippet på i alla fall plus/minus ett decennium?
Hrmmmmmmm!!!Jag tänker att alla Gnagare är lika "mogna" som pojken!
YesVäntan är över!!
Ikväll spelas det riktig Hockey igen!![]()
Jag tänkte ju på RIKTIG hockey...
Jag tror du skulle tjäna på att kontrolläsa det du skriver. Har börjat bli rätt mkt slarvfel. Jag korrigerade det dock.Väntan är över!!
Ikväll spelas det riktig Gärdsgårdshockey igen!![]()
Hmmmm, här fifflas det hejvilt med svaren märker jag!Jag tror du skulle tjäna på att kontrolläsa det du skriver. Har börjat bli rätt mkt slarvfel. Jag korrigerade det dock.
Rättas, inte fifflas!Hmmmm, här fifflas det hejvilt med svaren märker jag!
NejVäntan är över!!
Ikväll spelas det riktig Hockey igen!![]()
Skärp dig!Hmmmm, här fifflas det hejvilt med svaren märker jag!
Tur att det inte är Hockey förrän i morron...Tattarna ligger under mot Almtuna![]()