42Hz
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Fasen, den där vill jag smaka men kollikrav på på 24st... Är det värt det? :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fasen, den där vill jag smaka men kollikrav på på 24st... Är det värt det? :)
Skojar du? Jag beställde enFasen, den där vill jag smaka men kollikrav på på 24st... Är det värt det? :)
Va? Styckevis?Skojar du? Jag beställde en![]()
Va? Styckevis?
Har de ändrat sig??
Försökte en gång att dricka det, gick inte, hemsk!
Ja den tog emot. Men ner skulle denFörsökte en gång att dricka det, gick inte, hemsk!
Oh, gillar bitter, den där har jag missat. God?
Jag med.. den var helt okOh, gillar bitter, den där har jag missat. God?
Köpte en flaska förra året (kanske två år sedan). Vaskade den efter några klunkar. Inge vidare tyvärr.Försökte en gång att dricka det, gick inte, hemsk!
Du har skrivit Mahr's Bräu Helles Vollbier två gånger, är den extra god?Har precis skickat förfrågan till "min" Getränke Hoffmann i Berlin (Dammweg 153). Har de inte det som är på listan, ber de att fylla 2 backar med "liknande" öl. Hoppas att de är proffs! Kompis kör till Szczecin 23 dec., och en annan kompis kör till Sverige efter nyår.
Visa bilaga 808829
Av misstag, men den är helt OK.Du har skrivit Mahr's Bräu Helles Vollbier två gånger, är den extra god?
Tänkte om det var undermedvetet, pga att den är extra god.Av misstag, men den är helt OK.
Jag har också skaffat mig en tysk kran nu! Hon är nere med bil hos sina föräldrar över jul/nyår så jag ser fram emot fin tysk öl i januariHar precis skickat förfrågan till "min" Getränke Hoffmann i Berlin (Dammweg 153). Har de inte det som är på listan, ber de att fylla 2 backar med "liknande" öl. Hoppas att de är proffs! Kompis kör till Szczecin 23 dec., och en annan kompis kör till Sverige efter nyår.
Visa bilaga 808829
Har du gjort listan? Hitta nån ”getränk” shop i närheten. De har mycket bättre urval.Jag har också skaffat mig en tysk kran nu! Hon är nere med bil hos sina föräldrar över jul/nyår så jag ser fram emot fin tysk öl i januari![]()
Nä, hon får göra urvalet. Hon är väldigt stolt över den lokala bryggkonsten, så jag ska nog inte komma med några önskemål. Än…Har du gjort listan? Hitta nån ”getränk” shop i närheten. De har mycket bättre urval.