GoranS
Aktiv medlem
[OT] OS i allmänhet .
fuLL?Det stavas med två L. Och svaret är att om stjärnorna står i rätt läge och du har brutal tur med spontana ofrivilliga aktiviteter i muskelmassan så kan det gå.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fuLL?Det stavas med två L. Och svaret är att om stjärnorna står i rätt läge och du har brutal tur med spontana ofrivilliga aktiviteter i muskelmassan så kan det gå.
Ja, full är för lite, FULL är för mycket. Men fuLL är alldeles lagom för att kunna stå på benen och med lite flyt få till något som skulle kunna tolkas som konstnärlig frihet och avancerad dans.
Det kanske är så att man hellre ägnar sig åt motorsport om man ser ut som ett rävgryt i ansiktet.
Edit: eller ja handboll då
Verkligen skumt. Jag såg inte de tidiga matcherna, bara sista i gruppspelet, semin och finalen, men där var de ju hur jäkla coola och säkra som helst och såg bara ut att ha kul.Fattar inte att de kunde vinna, gick ju knappt vidare och spelade några riktigt urusla matcher i grundspelet, spelade inte ens klart en av dem då de låg under med så mkt att det var kört.
The format allows nations to showcase their best downhill and slalom skiers, creating an exciting spectacle for fans and athletes alike.
Nordisk kombination då? Jag tycker den hade varit roligare om båda grenarna skulle utföras på samma par skidor.Alpin lagkombination är väl ändå ett riktigt bottennapp som tävlingsform? Jag hade fattat det som att båda lagmedlemmarna skulle köra båda disciplinerna, men det var ju bara ett till störtlopp för störtloppsåkarna och ett till slalomlopp för slalomåkarna. Motiveringen till att införa grenen var inte vidare stark heller:
Det låter som vintersportens motsvarighet till Paris-Roubaix.Nordisk kombination då? Jag tycker den hade varit roligare om båda grenarna skulle utföras på samma par skidor.
Det har nog smugit in några ajkare i truppen.Sverige krossar inte direkt Italien i hockey.![]()
Slovensk tränare...Finska backhoppare och fylla? Vem kunde ana?
Brynäsaren i kassen var duktig. Snackar bra svenska också.JAAAAAAA, 5-2 till Sverige mot Italien! 5-2 till Sverige mot Italien! Vi besegrar Italien!!!
Italien, giganternas land!!
Julius Caesar!
Michelangelo!!
Leonardo da Vinci!!!
Luciano Pavarotti!!!
Vi har slagit er allihopa!
Vi har slagit er allihopa!
Giorgia Meloni, riesci a sentirmi?!
Giorgia Meloni, riesci a sentirmi?!
I tuoi ragazzi hanno preso una bella batosta!
Han hade en dipp förra säsongen när han hamnade i en destruktiv miljö, men nu när han är tillbaka i en mycket bättre omgivning går det bra igenBrynäsaren i kassen var duktig. Snackar bra svenska också.
Hockey?Hittills är svenska medaljskörden per gren:
Längdskidor: 3 guld, 3 silver och 1 brons
Curling: 1 guld
Vad finns det för rimliga hopp framöver?
Längdskidor: Samtliga tre loppen för damerna. Viss men inte jättestor chans för herrarna i stafetterna.
Skidskytte: Verkar inte riktigt som de är i toppform. Damstafetten på jämnhet kanske?
Curling: Damlaget kanske? Herrarna verkar ju gå rätt knackigt.
Alpint: Hector i storslalom?
Övrigt: Ingen koll.
Blir mer och mer övertygad om att en liten "klick" slump kan avgöra i större utsträckning än andra sporter. Och med lite enkel sannolikhetslära, så slår ju pendeln tillbaka efter en massa "stolpe ut".Fattar inte att de kunde vinna, gick ju knappt vidare och spelade några riktigt urusla matcher i grundspelet, spelade inte ens klart en av dem då de låg under med så mkt att det var kört.
De sparade sig för den riktiga matchen!Hahaha, Finland åker på storstryk i hockeyn!![]()
Blir mer och mer övertygad om att en liten "klick" slump kan avgöra i större utsträckning än andra sporter. Och med lite enkel sannolikhetslära, så slår ju pendeln tillbaka efter en massa "stolpe ut".
Stor skandal. Det förstörde hela OS.Perkele! Finland vann!![]()
![]()
![]()
![]()
Jag vill se masstart!Stafett i Rodel – vilken fantastisk idrott.
Även i backhoppning...Jag vill se masstart!
Jaktstart kanske?Även i backhoppning...