Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är riktigt kul att se.Går bättre för damerna. Damhockeyn har kommit långt på få år imho.
Fullkontakt curling, jag är för!Curling, rena huligansporten.
Jag tänkte att hon skulle skämta om att behövde se till att Frida skulle veta hur det var att få silver....Silver-Ebba ser till att ingen annan ska få guld heller. Starkt!
Det ser illa utFår väl hoppas att Clara håller kvar Sverige i OS.
Det borde införas krav på tumvantar på spelarna i Curling!Jaha, då fuskade Kanada idag igen i curlingen.
Varför diskas de inte?
"De (Sverige) har kommit på en plan här vid OS för att fånga vårt lag på bar gärning. Det var planerat ända från första stund i går. Från orden av deras tränare och hur de sprang till domarna. Det var ganska uppenbart att någonting pågick och att de försökte fånga oss på bar gärning, säger Kennedy."
De usla svenskarna hade alltså en plan för att avslöja det hederliga kanadensiska fusket! Usch!
Gubbjävlarna har förstört hen helt i Jävle!Clara suger....
Släpper in 11 mål!?!?!?
Det är helt otroligt hur skamlösa Kanada är. KANADA?! Jag som trodde att de spelade hårt men ärligt. Vafan liksom?"De (Sverige) har kommit på en plan här vid OS för att fånga vårt lag på bar gärning. Det var planerat ända från första stund i går. Från orden av deras tränare och hur de sprang till domarna. Det var ganska uppenbart att någonting pågick och att de försökte fånga oss på bar gärning, säger Kennedy."
De usla svenskarna hade alltså en plan för att avslöja det hederliga kanadensiska fusket! Usch!
"Nånting pågick."Det är helt otroligt hur skamlösa Kanada är. KANADA?! Jag som trodde att de spelade hårt men ärligt. Vafan liksom?
Vi som trodde att vi var bästa kompisar med Kanada. Att de precis som Europa var en sista utpost för den västerländska demokratin i en stormig tid. Carney kom hit till Europa häromveckan och talade så väl. Nu spricker fasaden. Fy f-n vad besviken man blir. Hoppas Trump invaderar dem, jag orkar inte bry mig längre.![]()
De har väl läst regelboken nu!Och nu straffar de kanadas damlag i curling för att ha petat otillåtet på stenen.
Varför gjorde de inte detsamma mot herrlaget?
Kanadas fulspel i hockey har väl gamla anor?Det är helt otroligt hur skamlösa Kanada är. KANADA?! Jag som trodde att de spelade hårt men ärligt. Vafan liksom?
Vi som trodde att vi var bästa kompisar med Kanada. Att de precis som Europa var en sista utpost för den västerländska demokratin i en stormig tid. Carney kom hit till Europa häromveckan och talade så väl. Nu spricker fasaden. Fy f-n vad besviken man blir. Hoppas Trump invaderar dem, jag orkar inte bry mig längre.![]()
Man curlar för mycket med herrlaget.Och nu straffar de kanadas damlag i curling för att ha petat otillåtet på stenen.
Varför gjorde de inte detsamma mot herrlaget?
Nu var du väl i fel tråd!Man curlar för mycket med herrlaget.
Det är väl mer att de spelar hårt, snarare än att de fuskar (mer än andra)?Kanadas fulspel i hockey har väl gamla anor?
Som jag minns det var Canada Cup 1987 den mest riggade turneringen i världshistorien. Lite överdrivet kanske, men det var väldigt mkt som var anpassat för att vara bra för Kanada och domarna var gravt partiska. Om jag inte minns alldeles galet var det en sekvens när Gretzky rev ner en Sovjetspelare och domaren bara tittade åt andra hållet och strax efter tog en utvisning på en Sovjetspelare för en ren skitsak.Det är väl mer att de spelar hårt, snarare än att de fuskar (mer än andra)?
OK, det kanske är så. För mig var curling-fingret en ögonöppnare över hur svekfulla och falska kanadensare är, men de har uppenbarligen varit det hela tiden!![]()
Det har ju genom åren kommit rapporter om att i de fall där JVM och VM gått i Kanada så har de lag som mött Kanada regelmässigt fått de sämsta omklädningsrummet i arenan, det som har lägst standard och som ligger längst bort. Allt för att skapa obalans hos motståndarna redan innan matchen startar.Som jag minns det var Canada Cup 1987 den mest riggade turneringen i världshistorien. Lite överdrivet kanske, men det var väldigt mkt som var anpassat för att vara bra för Kanada och domarna var gravt partiska. Om jag inte minns alldeles galet var det en sekvens när Gretzky rev ner en Sovjetspelare och domaren bara tittade åt andra hållet och strax efter tog en utvisning på en Sovjetspelare för en ren skitsak.
Edit: Brasklapp för mitt minne, men det är så jag minns det. Vet att jag var grymt besviken på att det var så orättvist. Och jag var inte någon Sovjet-supporter.
Det skulle jag säga gäller alla länder. Man tillhandahåller minsta möjliga komfort för motståndaren.Det har ju genom åren kommit rapporter om att i de fall där JVM och VM gått i Kanada så har de lag som mött Kanada regelmässigt fått de sämsta omklädningsrummet i arenan, det som har lägst standard och som ligger längst bort. Allt för att skapa obalans hos motståndarna redan innan matchen startar.
Vågade du inte skriva det i den riktiga tråden?Jag älskar skidskytte! Denna ultimata sport när Sverige vinner OS Guld!!!
Haha! WTF?! Inte en utan två gånger också?Canadas petcurling i all ära, men varför pratar man inte om det danska damlaget? Jag är ingen språkexpert och kan verkligen inte danska, men tycker ändå att de danska curlingskriken låter lite suspekta. Jag sparade ett litet klipp från sändningen. Lyssna och avgör själva:
Men är det mot reglerna, eller har di sluga danskorna hittat en lucka i reglementet?Haha! WTF?! Inte en utan två gånger också?
Varför har han Msnbc-loggan som halssmycke för?
Han är OS-korre för Nbc.Varför har han Msnbc-loggan som halssmycke för?
Där ser man!Han är OS-korre för Nbc.