Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej det låter verkligen fruktansvärt illa. Stanna hemma! ;pJag hade verkligen sett fram emot den här. Har tyvärr var knallakuk hela veckan och det ser inte ut att släppa än på några dagar.![]()
Som ko-släpp fast för kewken?Jag hade verkligen sett fram emot den här. Har tyvärr var knallakuk hela veckan och det ser inte ut att släppa än på några dagar.![]()
Låter som jag, krya!Om jag hade varit en bil, hade ägaren tagit mig till ARN. Troligen skadestånd följt av skrotning. Måndagsexemplar med många fel. Ingen cykling på ett tag.![]()
Ja, hoppas ni får det fantastiskt idag.Lycka till idag ni som kör!
Gnestas pärla?
Tack själv. Men det var inte mycket hjälp du behövde. Det var vi andra som försökte följe med digTack till alla som hjälpte mig runt.
Jag översätter detta m.h.a. randosvenska-till-normalsvenska-parlören:Förbättringsförslag, listan kan göras lång:
1. Spa vid målgång
2. Bättre väder
3. Definitivt inte vind som mojnar. Motvind ut men nästan ingen medvind hem är en klar arrangörsmiss. Jag känner en tjej som hade medvind hela varvet på VR.
Nja, arrangemanget är riktigt bra.
Förbättringsförslag, listan kan göras lång:
1. Spa vid målgång
2. Bättre väder
3. Definitivt inte vind som mojnar. Motvind ut men nästan ingen medvind hem är en klar arrangörsmiss. Jag känner en tjej som hade medvind hela varvet på VR.
Nja, arrangemanget är riktigt bra.
Håller helt med.
En sak dock. Vet inte om det är jag, eller om fler hade samma problem.
E-brevet. Jag var tvungen att stänga fliken, logga in på e-brevet för allt jag gjorde. Checka in: ofta vit sida, stäng logga in checka in. För att se om det faktiskt funkat, ja stäng och logga in.
Checka ut såg ut att funka, åtminstone om jag gjorde det direkt.
Kanske jag behöver rensa cookies till nästa gång?
Håller med - och som vi pratade om både i Trosa och Gnesta - inte kul att hålla på sådär om det är riktigt kallt och regnigt. Inte säker på min mobil skulle klara av detSamma här. Jag har rensat cookies. Och har en ny mobil.
Håller med - och som vi pratade om både i Trosa och Gnesta - inte kul att hålla på sådär om det är riktigt kallt och regnigt. Inte säker på min mobil skulle klara av det
Visa bilaga 822063Pasta efter en helt underbar dag. Vi fick se solen gå ner i Gnestasjön. Vildsvin i skogsbrynet vid Sjundasjön. Vi fick även en bra pasta vid Sorunda (dock inte så god som familjen Hittigs ;) ). Jag fick en underbar dag och vill rikta ett stort tack till alla jag fick träffa idag. Så även om cyklingen var underbar så var nog gemenskapen några strå vassare. Hoppas vi syns snart igen. Finns det förbättringsideer så skicka till mig eller Grimpeuse så skall vi göra vårt bästa. Idag var sådan dag då man tyckte var en sådan dag då man upplevde att det var en fullkomligt underbar idé att vara arrangör ett år till. Det är underbart med cykelvänner och känns som vi har många år kvar som arrangörer!