Jonas Bleckert
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Ok, jag skjuter först! Den måste ju ändå gå på Likström?!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Antagligen, eftersom den gått genom likriktaren.Ok, jag skjuter först! Den måste ju ändå gå på Likström?!
Det torde väl iallafall vara nån som blivit jordad...Antagligen, eftersom den gått genom likriktaren.
Robert Broberg sjöng en gång:
Ja, han är väl sig lik (speciellt nu för tiden). RIPRobert Broberg sjöng en gång:
Min bil är inte lik din bil
Det är en likbil.
Likström? Har den luftkonditionering är den på motorvägen till helvetet.
Det där är ju ett gammalt Neil Young-trick för att skaffa nya polare.Från reddit. Oklart om han bara hade lånat firmabilen eller om han raggade kunder.
Visa bilaga 821543
Hade nyss en kund som kom in och frågade:
- Har du en bra pump jag kan låna? Min där hemma verkar inte funka så bra. Den har svårt att få in luften nertill i däcket..
@Svedala förstod :)Hade nyss en kund som kom in och frågade:
- Har du en bra pump jag kan låna? Min där hemma verkar inte funka så bra. Den har svårt att få in luften nertill i däcket..
Klyftigt!Jag har lärt mig skriva på mandarin.
På samma tema.När man köper spannmål i Finland betalar man per silo.
Tänker ibland på detta när finska svärmor pratar om att blocka plåpär, hur kan jag få henne att prata om att borra i källaren?På samma tema.
Var försiktig med i vilka sammanhang du berättar om senaste tillskottet i maskinparken.
Visa bilaga 823724
När jag pluggade skulle studentpuben visa en VM-match i hockey och gjorde reklam med sloganen "Se Mats Sundin dra back efter back!"- Du har du hört att Carlsberg sponsrar Rögle nu? Jo det är sant, de skall få en back!
De hänvisade mig till en båtaffär när jag bad att få köpa njetski.Har ni hört talas om rysslands nya hemelektronikkedja?
Njetonnjet…
Ett par roliga annonser till.
Visa bilaga 824891