Spacekitty
Aktiv medlem
Radar falskvarnar alltid på samma plats.
Är det bondens värmepanna som sänder ut hemliga radiovågor till ryssen? Någon annan som kört förbi Laxmans Åkarp och upplever samma?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kört där många gånger men tror inte jag haft några falskvarningar (men nu kommer jag givetvis cykla på helspänn nästa gång). Är det på båda hållen?
Hur snabbt cyklar du just där? Man får tydligen fler false positives när man cyklar långsamt, eller har stannat av, enligt internet.
från hedenhöstiden med radarvarnare i bilen kommer jag ihåg att det falsklarmade vid kraftledningar...
Jag kan inte låta bli att låta bli att fälla en kommentar om elektronik på cyklar…![]()
Först bort med sadeln sen radarn? Eller missförstod jag dig rätt?Radarn väljer jag bort efter sadeln.
Först bort med sadeln sen radarn? Eller missförstod jag dig rätt?
Det är synd om människorna.Ja precis, så bra är radarn.
Garmin varia är en k-band radar, dvs inte i närheten av wifi-fekvenserÄr det inte ett överlapp mellan lite nyare WiFi-band och radarfrekvenser? Vill minnas att det är något man ser i unifi-gränssnittet. Kan vara så att det sitter en datanerd på landsbyggden och funderar varför wifin detekterar radar varje gång det cyklar förbi en snabb cyklist...
Googlade mig precis till att det skiljer 18 GHz, så det spåret ledde ingenstans.Garmin varia är en k-band radar, dvs inte i närheten av wifi-fekvenser