[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
17820580234001228346257060685244.webp
 
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Vad Jag sökte efter denhär Tråden så ligger den top 5 !
Nu kan Jag Networka :0)

Tre hjärtan ifrån Halmstadt med flera ikväll med Rihanna&Eminem=Monster i Bakgrunden så känner man sig Ganska Normal .
Skål Hjältar !
 

Bilagor

  • IMG_20260625_200203_MFNR.webp
    IMG_20260625_200203_MFNR.webp
    395.4 KB · Besök: 12
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Ibland är det lilla enkla inte så dumt. Ligger och slappar i den heta solen hemma på balkongen, och svalkar mig med en kylskåpskall Norrlands Guld noll komma fem, det var precis vad jag behövde just nu...

😋

IMG_20260626_122924_HDR.webp
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp