Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om du finner, lovar jag dricka den i solnedgång; ensamhet och andakt.Underbart att läsa. Jag ska se om jag har någon kvar i jordkällarens mörkaste vrår, isf är den din (om du lovar att ta hela själv).
Tastes like shit but you can get drunk on it...
Beställer alltid en Baron Trenck på Solsidan på Dalarö, trots att de inte haft den de senaste två somrarna.
Etiketten säger ju en hel del, Desperados! ;)Tastes like shit but you can get drunk on it...![]()
Etiketten säger ju en hel del, Desperados! ;)
Då låg vi ju och sov...WTF! Ingen som postade emellan 1 och 3 i natt???
Då var jag fullt upptagen med att kolla på matchen.WTF! Ingen som postade emellan 1 och 3 i natt???
Suröl är satans uppfinning.Visa bilaga 838084
När det är så här hett passar suröl bra! Emmaboda Mattenvelon smakar ungefär som sånt där surt vattenmelongodis. Alkoläsk för vuxna.
Min hustru, som är barbar, påstår att det bara smakar vinäger. Jag gillar i och för sig vinäger.
Den där såg härligt kall ut.
Ja dom va riktigt goa och kalla, plankstek och öl 134kr lejon barDen där såg härligt kall ut.![]()