[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
17820580234001228346257060685244.webp
 
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Vad Jag sökte efter denhär Tråden så ligger den top 5 !
Nu kan Jag Networka :0)

Tre hjärtan ifrån Halmstadt med flera ikväll med Rihanna&Eminem=Monster i Bakgrunden så känner man sig Ganska Normal .
Skål Hjältar !
 

Bilagor

  • IMG_20260625_200203_MFNR.webp
    IMG_20260625_200203_MFNR.webp
    395.4 KB · Besök: 13
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
20260626_185928.webp

När det är så här hett passar suröl bra! Emmaboda Mattenvelon smakar ungefär som sånt där surt vattenmelongodis. Alkoläsk för vuxna.

Min hustru, som är barbar, påstår att det bara smakar vinäger. Jag gillar i och för sig vinäger.
 
Tillbaka
Topp