Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra tanke! Men C1 sealhead bygger för mkt på höjden för att hela fjädern ska få plats för mig.Det senare debonair-sealheadet (C1) ser väl ut som det gör bland annat för att man inte ska få lika högt tryck i nederbenen när man komprimerar gaffeln?
Japp, den har exploderat, men det var på dämparsidan, så det har nog inte med konverteringen att göra. Ska faktiskt ta och bygga om hela nu i dagarna med en charger 2.1 dämpare och göra lite mätningar för att vara på den säkra sidan…Ja, kul. Men har inte gaffeln exploderat eller minns jag fel?
Det som begränsar den teoretiska slaglängden är fjädern.Sådär ja vilken Beskrivning , har seta å kolla efter delar att bygga om en lyrik 170-180mm med .
Men nu om en bygger såhär som du har gjort , går det att öka exempelvis slaglängden eller blir den fast under måttet man bygger i ?
Kollade vad en smashpot kostar Vad falls över 3000kr ?! Hur mycket gick dethär kittet på som du har knåpat ihop var det dryga 1000kr ? Det är en djäkla skillnad ! Jag har int tummarna mellan skinkorna å det där kan int vara så himla svårt å utföra å göra egna delar .
Väldigt fint gjort !