H.Karlsson
Aktiv medlem
Utvärdering av rejäla dragkrokshängda cykelhållare
Själv har jag kört buzzrack med 4 cyklar ett tag nu och det fungerar men det är ett evigt trixande när olika cyklar skall på, speciellt när allas MTB skall med.
Väntar nu på leverans av ett Vertical Bike Rack för fyra cyklar och jag har postat om det i en annan tråd men det ska bli spännande att se om det är så bra som de lovar eller om det blir ett dyrt misstag.
Kultrycket har diskuterats och med de cyklar jag kör och den bil jag har så är det gott om marginal men stället väger en del. Initialt fick jag uppgift på 39kg men det verkar landa på ca 35kg för fyra cyklar varianten.
verticalbikesracks.com
Väntar nu på leverans av ett Vertical Bike Rack för fyra cyklar och jag har postat om det i en annan tråd men det ska bli spännande att se om det är så bra som de lovar eller om det blir ett dyrt misstag.
Kultrycket har diskuterats och med de cyklar jag kör och den bil jag har så är det gott om marginal men stället väger en del. Initialt fick jag uppgift på 39kg men det verkar landa på ca 35kg för fyra cyklar varianten.
Porta bicicletas suspendido "Rack" - Vertical Bikes
Descripción Rack Vertical Bikes, portabicicletas suspendido en la bola del coche pensado para ciclistas profesionales. Completamente diferente a cualquier producto del mercado europeo. MODELO NÚMERO DE BICICLETAS VB-2BIKES 2 VB-4BIKES 4 VB-6BIKES 6 *Para otros modelos, hacerle el remolque a...
verticalbikesracks.com