Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är superduperenkelt. Låset pivoterar runt en popnit som du kan borra ur. Sedan sätter du dit ett annat lås (med nyckel) och fäster med en ny popnit.Nej det har jag tyvärr inte... Sugen på att skaffa ett annat likadant blocklås. Undrar hur svårt det är att byta?
Mvh C
Det beror på om någon har sparat sådana låskolvar. Jag har det, till exempel.Går det få tag i nya blockkolvar med nycket till som passar Crescent blocklås?
Har en sånt lås med bortslarvad nyckel, gillar de låsen.
Men de verkar inte så värst säkra dock?
Jag tänkte närmast på om de lagerförs fortfarande?Det beror på om någon har sparat sådana låskolvar. Jag har det, till exempel.![]()
Har du en i Svart och Gult?Det beror på om någon har sparat sådana låskolvar. Jag har det, till exempel.![]()
Nix. Mååånga år sedan.Jag tänkte närmast på om de lagerförs fortfarande?
Som reservdel?
Misstänkte det...Nix. Mååånga år sedan.
Jag gillar den här modellen!Jag har en MCB katalog från 1974. Där finns motsvarande Monark modell med. Skulle tro att den är ganska lik Crescent av samma årsmodell. Skoj att någon skrivit in priser på en del cyklar också.
Visa bilaga 844388Visa bilaga 844389
Lika lättforcerade som Solna AIKs försvar.Har en sånt lås med bortslarvad nyckel, gillar de låsen.
Men de verkar inte så värst säkra dock?
Glömde de att testa hållfastigheten hos popniten?Eftersom det var introduktionsåret för blocklås fanns det här med i broschyren.
Polistekniska rådfrågningsbyrån verkar positivt inställda.
Visa bilaga 844392
Såg ett på Tradera nyligen för 499krNix. Mååånga år sedan.
Jesus fucking Christ.Såg ett på Tradera nyligen för 499kr
Nja, LITE mer borde väl låsen klara?Lika lättforcerade som Solna AIKs försvar.