Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finfin pendling även denna morgon. Dock kom smällen jag väntat på i form av smärtande lår från träningen. Fick krypcykla i uppförsbackarna. Imorgon blir det vila, tror jag.Finfin pendling i morse. Trodde jag skulle ha sega ben efter gårdagkvällens CX-träning, men det gick förvånansvärt bra. Blir landsvägsträning med klubben på vägen hem ikväll.
Ja alltså det brukar inte vara gnäll, men just nu har han slarvat bort sina regnbyxor, så förhoppningsvis hittar han dem på skolan idag.Haha.
Enda sedan barnens födsel har jag bankat in i skallarna på dem att "vi är inte gjorda av socker, vi smälter inte bort i regnet". Har gett resultat. Senaste regnväder cyklade 4-årigen glatt hem från förskolan skrikandes "jag är en vattendelare" då det flög vatten åt alla håll
Det är bara vatten, men det drar med sig annat. Vi har försökt vara ute mycket oavsett väder, men ibland är det bättre att bara acceptera och se till att barnen blir nöjda.Jag har försökt banka in "det är bara vatten" så fort avkomman blir blöt. Funkar sådär :D
Du får köra klassikern ”Grinta ci vuole, grinta! È uno sport di merda!” istället!Jag har försökt banka in "det är bara vatten" så fort avkomman blir blöt. Funkar sådär :D
Så praktiskt med elektroniska växlar på en cykel som används till vardags!Idag hände det. Ungefär lagom till att jag vinkat av äldsta dottern, som vek av åt ett annat håll för att komma till skolan, så växlar inte cykeln på framdrevet. Kollar batterierna och de lyser rött. Bara att vända om och snabbladda hemma några minuter innan jag kunde cykla till jobbet.
Måste få in rutin på att ladda nu när man har elektroniska växlar.