Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Luthman Photography sa:Har du en surfplatta kan jag varmt rekommendera readly. För en hunka i månaden har du tillgång till i stort sett alla brittiska mtb-tidningar, vilket är mindre (eller lika mkt) än vad en av dem kostar i butik.
olle/frost sa:Luthman Photography sa:Har du en surfplatta kan jag varmt rekommendera readly. För en hunka i månaden har du tillgång till i stort sett alla brittiska mtb-tidningar, vilket är mindre (eller lika mkt) än vad en av dem kostar i butik.
Tummen upp för Readly. Finns masa bra blaskor från hela världen där. Problemet är väl att hinna läsa allt ;)
Luthman Photography sa:olle/frost sa:Luthman Photography sa:Har du en surfplatta kan jag varmt rekommendera readly. För en hunka i månaden har du tillgång till i stort sett alla brittiska mtb-tidningar, vilket är mindre (eller lika mkt) än vad en av dem kostar i butik.
Tummen upp för Readly. Finns masa bra blaskor från hela världen där. Problemet är väl att hinna läsa allt ;)
Ja, förut var problemet att jag inte tyckte att jag kunde kosta på mig en massa tidningar. Nu är problemet att jag inte hinner läsa allt jag vill läsa :)
sobrius sa:Luthman Photography sa:olle/frost sa:Luthman Photography sa:Har du en surfplatta kan jag varmt rekommendera readly. För en hunka i månaden har du tillgång till i stort sett alla brittiska mtb-tidningar, vilket är mindre (eller lika mkt) än vad en av dem kostar i butik.
Ja, förut var problemet att jag inte tyckte att jag kunde kosta på mig en massa tidningar. Nu är problemet att jag inte hinner läsa allt jag vill läsa :)
Låter intressant. Kan man spara tidningar eller är det bara aktuellt nummer man kan läsa?
...Luthman Photography sa:ar du en surfplatta kan jag varmt rekommendera readly. För en hunka i månaden har du tillgång till i stort sett alla brittiska mtb-tidningar, vilket är mindre (eller lika mkt) än vad en av dem kostar i butik.
Men bara så länga man har kvar prenumerationen, sedan går det inte att läsa längre.Luthman Photography sa:Alla gamla nummer ligger kvar.
Jeppe_E sa:Men funkar det inte som en PDF som man laddar ner (till ibooks, t.ex.) så att man kan läsa den offline? I så fall bör de ju ligga kvar även efter avslutad prenumeration.
roller sa:Det går att ladda ner dem och läsa dem offline. Men jag vet däremot inte hur länge de kan lagras.
Förövrigt +1 på readly
Luthman Photography sa:Ah, får kolla. Tack för updaten, då kan man ju ladda ner några nummer och släpa med plattan till ouppkopplade platser.
Dave1979 sa:Luthman Photography sa:Ah, får kolla. Tack för updaten, då kan man ju ladda ner några nummer och släpa med plattan till ouppkopplade platser.
Var finns dessa ouppkopplade platser? ??