Film tajm: Västgötalopp 2017 med AdventureLinus

LinusE

Ny medlem
Underbara västgötalopp.

Blött absolut men fan så fint. Bana med klass !

O glöm inte ljudet ?

Senast ändrad:
Tänkte köra gravel men e så nöjd jag låna en ht istället.

Hade gått men hade varit onödigt hårt och långsammare, iallafall mig :)

Men kör hårt ??

Konkret sa:
Är det så gott som inget stök?

Betydligt mer stig än föregående år. Men normalt långlopp annars, det är inte enduro. Tyckte det var rätt lagom mängd stig, hade det varit torrt istället för pissvått hade jag kanske tyckt det var lite lite.

Köra gravel hade väl gått beroende när i fältet man kommer.

Som muffin skriver är de inte specielt tekniskt och klart en gravel hade tagit sig runt även om mtb är betydligt mer rätt.
I år var de mjukt och dom (3st om jag läst till mig rätt) som startade på cx/gravel brött då de inte var Så lätt som dom trott.
De är svårare än vasan men enklare än enduro. Precis som xc lopp bör sig vara :)

Ni ska oxå tänka på att kameran har stabelisering villket hör bilden stadig och fin men samtidigtljuger lite om underlaget och att de ser fint o jämt ut. Samt som jag nämner i filmen har jag ofta inte tid att starta o filma när de e som stökigast och skitigast. De e desutom inge kul o tita på en skumpig bild med en gubbe som flåsar så de inte går o prata :) ;)

Men ni som verkar förvånas över att loppen ser lätta o fina ut rekomenderar jag skarpt att testa ett lopp o prova på. De är oftast roligare och tuffare än man tror :)

Tillbaka
Topp