Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AX3L sa:Anmäld och så jäkla taggad!! :D Kul att cykla i rätt del av Stockholm som omväxling!
AX3L sa:Har lite problem med Swish för tillfället eftersom min telefon dog på gårdagens tisdagsrajd i regnet.. Är man inte anmäld förrän man betalat eller är det lugnt så länge man gör det innan 3/10?
glitch sa:Ser sjukt fint ut!
Magnus Harling sa:Fan, min sjukgymnast säger att jag inte får hålla på med "kontaktsport" på ett antal veckor, så jag missar årets race. Men, jag kan ju alltid komma och häckla och ljuga om hur fort jag skulle ha cyklat.
Så jag packar väskan med fulbärs, okvädningsord och kommer och beskådar dödset!
Henrik83 sa:Luktar åskådarplats för mig också. Ska se om det går att styra upp.
Magnus Harling sa:Fan, min sjukgymnast säger att jag inte får hålla på med "kontaktsport" på ett antal veckor, så jag missar årets race. Men, jag kan ju alltid komma och häckla och ljuga om hur fort jag skulle ha cyklat.
Så jag packar väskan med fulbärs, okvädningsord och kommer och beskådar dödset!
Då ska vi se, jag kanske har en lösning.....MickeMud sa:Fan fan fan....kan nån va stand in och flyga till Lissabon med min sambo kl 13 lördagen 6 oktober, så jag kan köra?
Jag tar ett senare plan och byter av dig på kvällen.
WSMC sa:Då ska vi se, jag kanske har en lösning.....MickeMud sa:Fan fan fan....kan nån va stand in och flyga till Lissabon med min sambo kl 13 lördagen 6 oktober, så jag kan köra?
Jag har en polare som älskar Portugal, men har ett smokingbröllop han ska gå på under protest(nej inte sitt eget) den lördagen.
Jag gillar bröllop och klarar mig utan Portugal. Så mitt förslag är att han tar din plats i Portugal, jag tar hans plats på bröllopet och att du kommer och löser av honom i Portugal på kvällen...Men nån får fixa smoking till mig. Inte så kinkig, hyrvariant går bra, men gördeln och flugan ska vara vinröda, det är väl ett rimligt krav....
Men hur f#n löser vi det rent praktiskt...…:)
Om en blommig flaska räknas som frukt så ja, om annat så måste jag tyvärr göra dig besviken. Saltgurka är ryssen påfund. Men om du, jofahjalm, vinner så lovar jag dig ett glas finskt vin och en klase saltgurka!jofahjalm sa:Älskar finskt vin! Kommer det med saltgurka (frukt)?
Polaren måste hem redan på söndag morgon för en internationell varpatävling. Jag kikar med honom om han är sugen på att dega hemresan själv...:)MickeMud sa:WSMC sa:Då ska vi se, jag kanske har en lösning.....MickeMud sa:Fan fan fan....kan nån va stand in och flyga till Lissabon med min sambo kl 13 lördagen 6 oktober, så jag kan köra?
Jag har en polare som älskar Portugal, men har ett smokingbröllop han ska gå på under protest(nej inte sitt eget) den lördagen.
Jag gillar bröllop och klarar mig utan Portugal. Så mitt förslag är att han tar din plats i Portugal, jag tar hans plats på bröllopet och att du kommer och löser av honom i Portugal på kvällen...Men nån får fixa smoking till mig. Inte så kinkig, hyrvariant går bra, men gördeln och flugan ska vara vinröda, det är väl ett rimligt krav....
Men hur f#n löser vi det rent praktiskt...…:)
Jag har en smoking att låna ut, ska visserligen på bröllop i Lissabon, inte eget och som tur är först Lördagen efter. Man ska inte ha smokingen då iallafall. Har ingen gördel eller fluga i vinrött men det fixar jag självklart. Storlek är typ Medium-Large, ganska omodernt snitt med kort Reach men Lång Stack, funkar det?
Eftersom din polare gillar Portugal kanske han kan lösa hemresan själv, kostnaderna börjar skena.
Han kanske gillar att hoja, jag kommer köra några dagar i Cascais på en Transition Sentinel 2018 med Weride, han kan haka på då?
Vad tror du?