Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Willie sa:Kan man fortfarande anmäla sig och finns det några platser kvar?
//W
larsaw sa:Willie sa:Kan man fortfarande anmäla sig och finns det några platser kvar?
//W
Absolut! Bara att anmäla sig enl 2'a inlägget i tråden. Anmälan stänger på onsdag 3/10.
larsaw sa:Magnus Harling sa:Fan, min sjukgymnast säger att jag inte får hålla på med "kontaktsport" på ett antal veckor, så jag missar årets race. Men, jag kan ju alltid komma och häckla och ljuga om hur fort jag skulle ha cyklat.
Så jag packar väskan med fulbärs, okvädningsord och kommer och beskådar dödset!
Haha, ja med ett så färskt nyckelbensbrott gör ju inte ens WC-åkarna retur på tävlingsbanan, så du har giltig frånvaro för WO, men KUL om du ville komma o häckla! Har tyvärr ingen bil, annars hade jag kunnat hämta upp dig. Skriver upp dig på korvlistan! Vego eller Meat-lover?
eskimo123 sa:Har inte fått nått Mail så jag kan betala, nått strul?
Mvh thomasbander
eskimo123 sa:Har inte fått nått Mail så jag kan betala, nått strul?
Mvh thomasbander
larsaw sa:eskimo123 sa:Har inte fått nått Mail så jag kan betala, nått strul?
Mvh thomasbander
Beklagar, kansliet har fått slita hund i gruvan idag, men nu är det löst.
O rekordsnabb m Swishen va’ du visst! :)
BTW, vill du bli listad vid namn eller HappyNic?
BTW2, just nu blev nästan nerkörd av favvohuckern him self (dvs Jofa...), men jag överlevde med en hårsmån. Nu väntar jag med spänning på Jofa’s version av händelsen... ;)
Jejje sa:Hej. Jag måste tyvärr lämna återbud..
larsaw sa:BTW2, just nu blev nästan nerkörd av favvohuckern him self (dvs Jofa...), men jag överlevde med en hårsmån. Nu väntar jag med spänning på Jofa’s version av händelsen... ;)
jofahjalm sa:larsaw sa:BTW2, just nu blev nästan nerkörd av favvohuckern him self (dvs Jofa...), men jag överlevde med en hårsmån. Nu väntar jag med spänning på Jofa’s version av händelsen... ;)
Jag försökte klippa någon söderortshipster vid Årstaberg, men han var lättfotad.
blajdan sa:Finns det platser kvar?
BackT sa:Måste dessvärre lämna återbud
larsaw sa:Tomcaten sa:Ps. vi kan inte låta en Uppsala-bo(MRooth) åka ned hit och vinna våra rejs. Calling out the big guns!
Det är lugnt, vi har ju både en Bullit och en Stream... ;D
Men nån kanske skulle slå en Kangas en signal...
PvonB sa:Jag vill cykla !!
larsaw sa:Appropå biltransporter, era åbäken ska ju parkeras o tydligen har det införts parkeringsförbud förutom på uppmärkta platser. Ska ni hitta dom så lär ni få lägga på några minuter för att leta rätt på / kriga om dom...
Lättast/enklast är dock att använda den billiga betalparkeringen vid infarten till Glasberga (på höger sida om vägen precis när ni passerar dammen).
Lycka till!
p3tre sa:Jag kan inte deltaga då vissa ändå ganska vitala delar ligger på en terminal i Hudiksvall.
Jag kommer fortfarande närvara på detta premium event men i form av åskådare/mek/support/gridgirl.
jofahjalm sa:Båt eller ingen båt, du kommer aldrig cykla Glasberga.
larsaw sa:Helvite!!! Varför har jag ingen cykel! (eller kondition för den delen...)