[Kalender] SBR#33 - Butchers Death Parade i Glasberga
Karin_P sa:Jag vill hemskt gärna vara med!
Kul Karin! Men du får anmäla dig mha anmälningsformuläret (via länk) i 1’a eller 2’a inlägget.
Lycka till!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Karin_P sa:Jag vill hemskt gärna vara med!
Du menar att jag ska behöva läsa instruktioner?!larsaw sa:Karin_P sa:Jag vill hemskt gärna vara med!
Kul Karin! Men du får anmäla dig mha anmälningsformuläret (via länk) i 1’a eller 2’a inlägget.
Lycka till!
Karin_P sa:Du menar att jag ska behöva läsa instruktioner?!larsaw sa:Karin_P sa:Jag vill hemskt gärna vara med!
Lycka till!
Gushem sa:Jag har betalat! För några dagar sedan!
MtbIte sa:Funderar på att komma , dock inte köra utan jag står på sidan med kameran och tar lite scyssta bilder.
JanneS sa:Vad då fota du har ju cykel så anmäl dej å åk med mej:)
MRooth sa:Finns det plats så är jag gärna med och kör!
aribr sa:Detta verkar ju inte direkt nybörjarvänligt (fast fint med fegislinjer)...men om jag inte är bortrest kommer jag (dubbelkollar och återkommer i veckan).
aribr sa:Detta verkar ju inte direkt nybörjarvänligt (fast fint med fegislinjer)...men om jag inte är bortrest kommer jag (dubbelkollar och återkommer i veckan).
Tomcaten sa:Ps. vi kan inte låta en Uppsala-bo(MRooth) åka ned hit och vinna våra rejs. Calling out the big guns!
Jejje sa:Hej.
Jag har Inte fått det där bekräftningsmejlet än..
mattias_i_skogen sa:Jag får be glasbergatrollen att plocka bort mig från anmälningslistan.
Det blev oförutsedd schemakrock.
larsaw sa:Jejje sa:Hej.
Jag har Inte fått det där bekräftningsmejlet än..
Konstigt!? Nåja, nu har det skickats en gång till. Skicka mig ett PM om du inte fått anmälningsutskicket inom en timme.
MtbIte sa:Har bestämt mig för att testa en sbr, så finns det plats tar jag gärna en.
MtbIte sa:Har bestämt mig för att testa en sbr, så finns det plats tar jag gärna en.
MtbIte sa:Sådär nu är man anmäld
Mtamme sa:Vilken jäkla tur, trodde det var en uppförsbacke! #nerkommermanalltid
Bintfese sa:Anmäld!
Dock så är inte mitt namn i fet text, har pengarna inte kommit fram ordentligt? :)
larsaw sa:Fett! Nu är vi 54 anmälda varav 47 betalande, rekord i Glasberga-historiken :)
Detta kommer att bli episkt ????