[Kalender] SBR#33 - Butchers Death Parade i Glasberga

Funderar på att komma , dock inte köra utan jag står på sidan med kameran och tar lite scyssta bilder.

Jag måste tyvärr ställa in mitt deltagande :, (. Vill nån köra i mitt namn, mot att lova att satsa på jumboplatsen och inte köra några läskiga drops, så hör av er.

Detta verkar ju inte direkt nybörjarvänligt (fast fint med fegislinjer)...men om jag inte är bortrest kommer jag (dubbelkollar och återkommer i veckan).

Joe de e väl ganska nybörjar-vänligt, chicken-linsen är väl skyltade. Det är inga super-grejer mig veterligen, du kan nog köra!

aribr sa:
Detta verkar ju inte direkt nybörjarvänligt (fast fint med fegislinjer)...men om jag inte är bortrest kommer jag (dubbelkollar och återkommer i veckan).

Haha, inte nybörjarvänligt? Den välsignade mullvaden skulle aldrig tillåta chicken linjes på sina rejs. Här har ju folk verkligen ansträngt sig och byggt banorna för att även folk som inte kan, eller vågar, cykla ska kunna vara med.

aribr sa:

Se så, våga ta steget! Efter första försöket så är du inte nybörjare längre ;)

Ps. vi kan inte låta en Uppsala-bo(MRooth) åka ned hit och vinna våra rejs. Calling out the big guns!

Whoop whoop!
50 pers anmälda!

Det firar vi med en hint om en ny feature:

IMG_0592.jpg

Går att rulla (Mycket brant o lite småknixigt) eller hucka till platt (ca 3 meter :)
Kommer självklart även finnas en tidsödande feglinje...

Så. Livförsäkring dubbelkollad.
Anmäld!
Väntar på mail så jag kan sätta in pengarna.

Bintfese sa:
Anmäld!
Dock så är inte mitt namn i fet text, har pengarna inte kommit fram ordentligt? :)

Jo det är ju det dom gjort!
(Fet text = INTE pröjsat)
Så det är lugnt för din del :)

Skogstrollen ska tydligen ut o proppa spåren imorn, undrar hur många tjuvtränare dom stöter på i spåren...

Tack Tomcat’n för att du kunde testköra nya sträckans ”klurigheter”, den ena såg så här fet ut:

EC6A4519-A1C5-485D-8DA7-661A3E7961BA.gif

Den andra håller vi på tills raceday :)

Fett! Nu är vi 54 anmälda varav 47 betalande, rekord i Glasberga-historiken :)
Detta kommer att bli episkt ????

larsaw sa:
Fett! Nu är vi 54 anmälda varav 47 betalande, rekord i Glasberga-historiken :)
Detta kommer att bli episkt ????

Tyvär så har jag insett att jag är dubbelbokad. Men avgiften duger väl åt 1/6 del öl för resterande deltagare, varsågoda :)

Nästa gång!

Tillbaka
Topp