Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AJ sa:Blandade bilder från dagen finns här
MtbIte sa:Tack för en rolig dag jag komm sist men det är skit samma för jag hade grymt kul idag. Nybörjade inom enduro cykling med så hade inte så höga förhoppningar .
hawelka sa:MtbIte sa:Tack för en rolig dag jag komm sist men det är skit samma för jag hade grymt kul idag. Nybörjade inom enduro cykling med så hade inte så höga förhoppningar .
Vi nybörjare tittar på naturen. Därför kommer vi sist. :)
jofahjalm sa:Jättefina bilder från AJ och PJ!
Hur gick det för MRooth? Kommer han rejsa med en rostfri krok istället för hand i framtiden?
Tomcaten sa:Sabbade Stream snedhoppet på 6an avsiktligt för att vinna?
Stream sa:Tomcaten sa:Sabbade Stream snedhoppet på 6an avsiktligt för att vinna?
Det är jobbigt att vara tjock.
JojjeM sa:Kul med all rapportering! Bra jobbat av både arrangörer, fotografer och tävlande!
Hoppas att det inte var något allvarligt med Mrooth (även om kroken var fin).
/Johan
Snyggt!WSB sa:jofahjalm sa:Jättefina bilder från AJ och PJ!
Hur gick det för MRooth? Kommer han rejsa med en rostfri krok istället för hand i framtiden?
Kul att du nämner det. Som MRooths personliga maskiningenjör så håller jag på att utformar hans EnduroKrok™ i detta nu. Basen kommer vara av kolfiber och kroken i Strenx 700, rostfritt är för mjukt.
Jimel sa:Längre film med alla sträckor, i slutet är det klipp på några som hoppar så hoppa till 9:45 och se om ni hittar er.
jofahjalm sa:Superkul med film! Här kommer en helt onöskad analys.
Med tanke på att du tar dig fram genom allt lär du ha en hel del tid att kapa genom några enkla grejer.
jofahjalm sa:Det finns ingen anledning att köra mellan de tighta träden på SS1:
jofahjalm sa:Den här dödslinjen på SS3 är verkligen inte värre än andra grejer du åker:
jofahjalm sa:Att på SS5 köra den här spången:
Istället för gapet känns som mycket större risk och sketch. Ner rullningen till gapet är också helt ok, det är inte alls lika gnarly som den på SS4.
jofahjalm sa:Eftersom du både skicker det här sjuka hoppet:
Och även gapet över vattnet på SS6 tycker jag lätt du både skicka båda ladderdroppsen. Båda ladderdroppsen har mjukare landningar vid låg fart jämfört med det över vattnet på SS6. Hoppet på bilden utan känns rätt sketchy när man kör mot det.