[Kalender] SBR#33 - Butchers Death Parade i Glasberga

larsaw

Aktiv medlem
Äh’ det var fan att inte länkarna skulle funka, klistrar in berörd text här nedan:

För er som mot förmodan inte känner till området och dessa event, vill jag bara tipsa om att kolla in dessa länkar och filmer ifrån tidigare års begivenheter:
SBR20 (2016): https://happyride.se/forum/read.php/1/290707/page=7
SBR25 (2017): https://happyride.se/forum/read.php/1/312600/page=4
Spetziale-Sträckorna i Glasberga skiljer sig markant från andra SBR eftersom det byggts en hel del i och på stigarna, så som berms, hopp och drops!
Alla DÖDS-partier (= tekniskt mera utmanande) kommer att ha fegislinjer så att ALLA vågar ta sig från start till mål, men er ynkedom kommer att eka in i evigheten...

Anmäler gör ni via FORMULÄRET i nedanstående länk senast onsdag den 3/10:
https://goo.gl

OBS! Kom ihåg att uppge korrekt e-post adress! För det är till den anmälningsberkräftelse & betalningsinfo kommer skickas ut.

No Pay, No Game...

Viktigt också att ni skriver in hur många ni planerar att komma (dvs hur stor supporter/häcklarklubb ni tar med er), annars kan vi inte beräkna mängden förtäring vi ska tänkt köpa in...

Anmälningsbekräftelsen skickas ut inom 72h

Efter betalning (via Swish) är anmälan bindande och anmälningsavgiften om 150kr kommer inte att återbetalas!
Allt deltagande sker på egen risk och eventledningen tar inget ansvar för er framfart och ev. komplikationer därefter. Kolla upp era försäkringar innan raceday...(hehe ;)
Mera detaljerad information gällande eventet och kommunikationer till och från platsen kommer att publiceras här i Happy-tråden alt. skickas ut fortlöpande per epost.

Alla anmälda skrivs upp här nedan, namn med fet text = INTE pröjsat...

JeppeD
Larsaw
Jofahjalm
PeeGee
Jimel
AX3L
p3tre
Jozerof
Mr-Mountain
Viktor E
Macius
B A
Lindestaf
RöjRöj
Empo
Karin_P
xiongxiong
Sandra A
Endurotobbe
Jonas P
Felixiden
millson
Gurra
HampusOK
Willbob
Eskimo123
Johanml
Randigeralf
Bullit
milnik
MannekePis
AssiW
Mikael T
Roskai
Hampe
Tomcaten
Dempa
JakeTheSnake
Mtamme
Nobby
PvonB
JanneS
Gushem
Stream
MRooth
aribr
jakeOMG
Ulfred
MtbIte
Estwing
Bintfese
felt
VSPHP
Willie
Swoop
Riku W
Clara A
Andreas T
Wildgoat

Senast ändrad:

AX3L

Aktiv medlem
Har lite problem med Swish för tillfället eftersom min telefon dog på gårdagens tisdagsrajd i regnet.. Är man inte anmäld förrän man betalat eller är det lugnt så länge man gör det innan 3/10?

larsaw

Aktiv medlem
AX3L sa:
Har lite problem med Swish för tillfället eftersom min telefon dog på gårdagens tisdagsrajd i regnet.. Är man inte anmäld förrän man betalat eller är det lugnt så länge man gör det innan 3/10?
Det är lugnt, du är anmäld. Bara du pröjsar innan den 3/10.

olle/frost

Ny medlem
Sist jag var i Glasberga körde jag sönder ljuddämparen på bilen, men nu när jag har en riktig endurojonne måste jag väl skämma ut mig.

Vetefan vad de två sakerna har med varandra att göra, egentligen...

Fan, min sjukgymnast säger att jag inte får hålla på med "kontaktsport" på ett antal veckor, så jag missar årets race. Men, jag kan ju alltid komma och häckla och ljuga om hur fort jag skulle ha cyklat.
Så jag packar väskan med fulbärs, okvädningsord och kommer och beskådar dödset!

Henrik83

Aktiv medlem
Magnus Harling sa:
Fan, min sjukgymnast säger att jag inte får hålla på med "kontaktsport" på ett antal veckor, så jag missar årets race. Men, jag kan ju alltid komma och häckla och ljuga om hur fort jag skulle ha cyklat.
Luktar åskådarplats för mig också. Ska se om det går att styra upp.

larsaw

Aktiv medlem
Magnus Harling sa:
Haha, ja med ett så färskt nyckelbensbrott gör ju inte ens WC-åkarna retur på tävlingsbanan, så du har giltig frånvaro för WO, men KUL om du ville komma o häckla! Har tyvärr ingen bil, annars hade jag kunnat hämta upp dig. Skriver upp dig på korvlistan! Vego eller Meat-lover?

Glasberga3.jpg

MickeMud

Ny medlem
Fan fan fan....kan nån va stand in och flyga till Lissabon med min sambo kl 13 lördagen 6 oktober, så jag kan köra?
Jag tar ett senare plan och byter av dig på kvällen.

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Jag kommer förbi och förväntar mig mängder av vansinne och hala döds.

Men mest tar jag resan ner för att Taleryd behöver någon vuxen att hålla i handen. ?

WSMC

Medlem
MickeMud sa:
Fan fan fan....kan nån va stand in och flyga till Lissabon med min sambo kl 13 lördagen 6 oktober, så jag kan köra?
Då ska vi se, jag kanske har en lösning.....
Jag har en polare som älskar Portugal, men har ett smokingbröllop han ska gå på under protest(nej inte sitt eget) den lördagen.
Jag gillar bröllop och klarar mig utan Portugal. Så mitt förslag är att han tar din plats i Portugal, jag tar hans plats på bröllopet och att du kommer och löser av honom i Portugal på kvällen...Men nån får fixa smoking till mig. Inte så kinkig, hyrvariant går bra, men gördeln och flugan ska vara vinröda, det är väl ett rimligt krav....
Men hur f#n löser vi det rent praktiskt...…:)

Jozerof

Medlem
Novisfråga:

Hur länge väntas detta spektakel pågå? Krockar med vuxenkalas på kvällen men vill mer än gärna delta och kasta mitt kadaver utför stock och sten till folks nöje.

Frågar givetvis åt en kompis.

larsaw

Aktiv medlem
Ehm, samling kl 10 med träning till 12, sen genomgång o racestart 12:30-13:00 (beroende på hur mycket folk o frågor som dyker upp).
IOM att det planeras för SJU sträckor i år så kommer det ta lite längre tid MEN då det troligen blir färre deltagare i år än tidigare så gissar jag att det tar ungefär lika lång tid som förra året. 2017 vart det prisutdelning 15:30-16:00, vissa hade då redan dragit hemåt till familjelivet eller för att slicka sina fysiska och/eller mentala sår... ;)

Jozerof

Medlem
Strålande !!

Då hinner jag ju förnedra mig själv och göra min familj besviken genom att vara sämst till alla åskådares/medåkares/häcklares glädje :)

MickeMud

Ny medlem
WSMC sa:
MickeMud sa:
Jag har en polare som älskar Portugal, men har ett smokingbröllop han ska gå på under protest(nej inte sitt eget) den lördagen.
Jag gillar bröllop och klarar mig utan Portugal. Så mitt förslag är att han tar din plats i Portugal, jag tar hans plats på bröllopet och att du kommer och löser av honom i Portugal på kvällen...Men nån får fixa smoking till mig. Inte så kinkig, hyrvariant går bra, men gördeln och flugan ska vara vinröda, det är väl ett rimligt krav....
Jag har en smoking att låna ut, ska visserligen på bröllop i Lissabon, inte eget och som tur är först Lördagen efter. Man ska inte ha smokingen då iallafall. Har ingen gördel eller fluga i vinrött men det fixar jag självklart. Storlek är typ Medium-Large, ganska omodernt snitt med kort Reach men Lång Stack, funkar det?
Eftersom din polare gillar Portugal kanske han kan lösa hemresan själv, kostnaderna börjar skena.
Han kanske gillar att hoja, jag kommer köra några dagar i Cascais på en Transition Sentinel 2018 med Weride, han kan haka på då?
Vad tror du?

Toerman

Medlem
Går det bra att bara dyka upp och agera omoraliskt stöd för hjältarna som åker? Blir det kallt åker det finska vinet med, den värmer fint.

Toerman

Medlem
jofahjalm sa:
Älskar finskt vin! Kommer det med saltgurka (frukt)?
Om en blommig flaska räknas som frukt så ja, om annat så måste jag tyvärr göra dig besviken. Saltgurka är ryssen påfund. Men om du, jofahjalm, vinner så lovar jag dig ett glas finskt vin och en klase saltgurka!

WSMC

Medlem
MickeMud sa:
WSMC sa:
MickeMud sa:
Jag har en smoking att låna ut, ska visserligen på bröllop i Lissabon, inte eget och som tur är först Lördagen efter. Man ska inte ha smokingen då iallafall. Har ingen gördel eller fluga i vinrött men det fixar jag självklart. Storlek är typ Medium-Large, ganska omodernt snitt med kort Reach men Lång Stack, funkar det?
Eftersom din polare gillar Portugal kanske han kan lösa hemresan själv, kostnaderna börjar skena.
Han kanske gillar att hoja, jag kommer köra några dagar i Cascais på en Transition Sentinel 2018 med Weride, han kan haka på då?
Vad tror du?
Polaren måste hem redan på söndag morgon för en internationell varpatävling. Jag kikar med honom om han är sugen på att dega hemresan själv...:)

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer