Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tomcaten sa:Jag tänkte att här ska mera andan vara att ta B-linjer och pröva lite mera annorlunda vägar.
Allt annat än mainstream alltså.
Inga fler takers?
Lars.E sa:Tomcaten sa:Jag tänkte att här ska mera andan vara att ta B-linjer och pröva lite mera annorlunda vägar.
Allt annat än mainstream alltså.
Inga fler takers?
B-linjer brukar ju oftast betyda en enklare linje där man rundar det som är för tekniskt. Är det så du menar?
Valhalla_ sa:Skulle vilja haka på någon gång för det låter riktigt kulmen fel sida av stan och småbarn sätter oftast käppar i hjulet. ☹
Valhalla_ sa:Skulle vilja haka på någon gång för det låter riktigt kulmen fel sida av stan och småbarn sätter oftast käppar i hjulet. ☹
Vad för tider tänker du dig? Kväll?
Kul grej! Mini_me vill gärna att du lär honom hur man skickar droppet på Gula ner mot bäcken:Tomcaten sa:Kollar vilka som vill vara med på lite annorlunda upplägg men någorlunda likt tisdags-rajd.
Skriv gärna om du förväntar dig själv att komma så att jag kan planera slinga, antal och lättare förtäring innan avmarsch.
Tiden är flexibel till förmån för majoritetens tillgänglighet(17:30 - 19:30)
2 timmars duration alltså med teknisk betoning mera än flås.
marr sa:Jävlar vad märkligt det blev, osammanhängande ordning :p