[Kalender] Tecnical Thursday

Tomcaten

Aktiv medlem
Vill några hänga med på Torsdagar och träna på lite nya ställen i Hellas?

Jag tänker mindre hets tempo och mera "udda" ställen men teknik-betonat mera.

Tomcaten

Aktiv medlem
Får gruppen bestämma. Jag kommer inte försöka att utmana ihjäl någon.

Men det finns lite ouppklarad mark i Hellas som kräver ett närmre öga av oss!

Tanken är också att ha det som ett Torsdags-komplement med mindre jäkt än på Tisdagarna.

Tomcaten

Aktiv medlem
Jag tänkte att här ska mera andan vara att ta B-linjer och pröva lite mera annorlunda vägar.

Allt annat än mainstream alltså.

Inga fler takers?

Lars.E

Aktiv medlem
Tomcaten sa:
Jag tänkte att här ska mera andan vara att ta B-linjer och pröva lite mera annorlunda vägar.

Inga fler takers?
B-linjer brukar ju oftast betyda en enklare linje där man rundar det som är för tekniskt. Är det så du menar?

Berk

Aktiv medlem
Lars.E sa:
Tomcaten sa:

Inga fler takers?
B-linjer brukar ju oftast betyda en enklare linje där man rundar det som är för tekniskt. Är det så du menar?
Lite googling visar att A-linje är den vanliga, och B-linje den mindre använda, som kan vara enklare eller mer tekniskt.

Tror att min (6-åriga) son skulle vara intresserad. Vi var med för första gången på Tisdagsräjd vid 12-års jubileum och körde utan problem upp till jubileumsklippan. Men tror att vanliga Tisdagsräjd är lite för snabbt för honom och mer tekniskt skulle vara bättre. Problemet är dock an han har en annan aktivitet på torsdagskvällen.
Vilken tid hade du tänkt? (vi måste också köpa mer lampor)

Tomcaten

Aktiv medlem
"B-linje den mindre använda, som kan vara enklare eller mer tekniskt" Min är mer av det sistnämnda Tekniskt.

Inte tekniskt som i Döds som var på happy tapeten till förbannelse förut. Det är mera stenkistor, omkullvälta träd, rötter och annat liknande. Inget som straffar cyklisten med ett långt fall nedåt, nej nej.

Klart han/ni ska vara med. Med undantag för denna torsdag eftersom det är ESS då på västkusten. Och ja nu är det pannlamps-dags.

Förslagsvis lägger jag ut en anslagstavla här eller i ny tråd nästnästa Torsdag och sedan blir det väl en gruppbestämmelse över tiden så att majoriteten kan vara med.

Fridens.

Valhalla_

Aktiv medlem
Skulle vilja haka på någon gång för det låter riktigt kulmen fel sida av stan och småbarn sätter oftast käppar i hjulet. ☹

Vad för tider tänker du dig? Kväll?

Tomcaten

Aktiv medlem
Valhalla_ sa:
Skulle vilja haka på någon gång för det låter riktigt kulmen fel sida av stan och småbarn sätter oftast käppar i hjulet. ☹

Vad för tider tänker du dig? Kväll?
Ja allt emellan kl 18 och 19 för att starta med reservation för vad majoriteten vill.

Härmed spikar jag ett tillfälle på Torsdag om två veckor, det blir den 19e och så har vi skapat en fet utmanare till tisdagsturen. Stämplar tiden för tillfället till 18:30.

Kul som fan och tom. örgelgörgel är bjuden fast han trackar mina trådar så ofta.

Tomcaten

Aktiv medlem
https://happyride.se/kalender/3390/

Kollar vilka som vill vara med på lite annorlunda upplägg men någorlunda likt tisdags-rajd.

Skriv gärna om du förväntar dig själv att komma så att jag kan planera slinga, antal och lättare förtäring innan avmarsch.

Tiden är flexibel till förmån för majoritetens tillgänglighet(17:30 - 19:30)

2 timmars duration alltså med teknisk betoning mera än flås.

Senast redigerad av en moderator:

Crossmax

Aktiv medlem
Tomcaten sa:
Kollar vilka som vill vara med på lite annorlunda upplägg men någorlunda likt tisdags-rajd.

Skriv gärna om du förväntar dig själv att komma så att jag kan planera slinga, antal och lättare förtäring innan avmarsch.

Tiden är flexibel till förmån för majoritetens tillgänglighet(17:30 - 19:30)

2 timmars duration alltså med teknisk betoning mera än flås.
Kul grej! Mini_me vill gärna att du lär honom hur man skickar droppet på Gula ner mot bäcken:

Plush

Moderator
Forumvärd
Ja.. Sorry för det. Att slå ihop tre trådar till en var krångligt.

Tomcaten får redigera första inlägget så det blir rätt och sen kan jag städa av resten.

Tomcaten

Aktiv medlem
Blev sent på akuten i natt men jag är friskriven nu inför Torsdag så vill folk komma?

Måste börja reka och planera inköp av snacks(inte blodet)

Tomcaten

Aktiv medlem
Nej, ingen kostnad. Inte ens den påtänkta serveringen. MEN jag rensade ut detta lite pga. det låga intresset.

Har du mera än en iller?

Tomcaten

Aktiv medlem
Ja hehe elr det här med cykelsprängning tror jag att jag har slutat med men vet aldrig såklart.

Förhoppningen är att jag lyckas få med ut ett gäng en annan Torsdag och du är välkommen då plus illern. Lägger ut en notering om det nu är det dags för lite mera inkörning på min nya hoj Megan.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer