D
Deleted member 43681
Guest
.
Radera.
Senast redigerad av en moderator:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jojo, bara nyfiken i en strut. ?jingleyschmidt sa:Dom behöver väl inte motivera sina beslut för oss? Huvudsaken är väl att dom gör det för dom som blir avstängda.
Rattnalle sa:Är Sixten avstängd? Han skrev väl typ nyss i hjulbyggartråden t ex?
Men det var väl flera som lär ha fått en knäpp på näsan häromdagen.
Bengt-re sa:Vad tror du själv?
Låt det vara bara - det finns inget gott att hämta i att diskutera ärendet offentligt. På ett sätt tycker jag att det är lite ovärdigt även om SF någon som aldrig kommer att komma upp på min julkortslista.
Vill du visa respekt så är nog det klokaste att faktiskt inte tjata i ärendet.
#åsikt
Vänd blad osv, men jag kan i princip hålla med Bengt. Det är ju rätt uppenbart vad som hänt liksom. Vara oense är ok men att vara otrevlig för det är inte ok. Flera skyldiga osv.Örjan Lax sa:Bengt-re sa:Vad tror du själv?
Låt det vara bara - det finns inget gott att hämta i att diskutera ärendet offentligt. På ett sätt tycker jag att det är lite ovärdigt även om SF någon som aldrig kommer att komma upp på min julkortslista.
Vill du visa respekt så är nog det klokaste att faktiskt inte tjata i ärendet.
#åsikt
Nej det är inte min mening att vara respektlös och tjata, bara undrade vad som hänt. Men vi lägger locket på. Förlåt.
Rattnalle sa:Är Sixten avstängd?
Haha! Snyggt.Avstängd sa:Rattnalle sa:Är Sixten avstängd?
Nej, jag är inte Sixten. Det där är bara käbbel!
Avstängd sa:Rattnalle sa:Är Sixten avstängd?
Nej, jag är inte Sixten. Det där är bara käbbel!
+1Lejon sa:Känns som att happys moderatorer börjat bli väldigt mycket mer aktiva. Onödigt aktiva enligt mig.
Ja det är konstigt att "dom andra" från samma intriger aldrig blir avstängda. Just detta som ger onödiga spekulationer och ryktesspridning. Istället borde moderatorerna bara lägga korten på bordet, som på andra forum.ooms sa:+1Lejon sa:Känns som att happys moderatorer börjat bli väldigt mycket mer aktiva. Onödigt aktiva enligt mig.
Om det nu var Basso-tråden som var orsaken tycker jag inte det var så farligt. Men det kanske var en samlad bedömning, övriga kålsupare fr den tråden verkar vara kvar iaf.
Örjan Lax sa:Ja det är konstigt att "dom andra" från samma intriger aldrig blir avstängda. Just detta som ger onödiga spekulationer och ryktesspridning. Istället borde moderatorerna bara lägga korten på bordet, som på andra forum.ooms sa:+1Lejon sa:Känns som att happys moderatorer börjat bli väldigt mycket mer aktiva. Onödigt aktiva enligt mig.
Om det nu var Basso-tråden som var orsaken tycker jag inte det var så farligt. Men det kanske var en samlad bedömning, övriga kålsupare fr den tråden verkar vara kvar iaf.
På vilka forum redogörs det mer öppet för moderering en?Örjan Lax sa:Ja det är konstigt att "dom andra" från samma intriger aldrig blir avstängda. Just detta som ger onödiga spekulationer och ryktesspridning. Istället borde moderatorerna bara lägga korten på bordet, som på andra forum.ooms sa:+1Lejon sa:Känns som att happys moderatorer börjat bli väldigt mycket mer aktiva. Onödigt aktiva enligt mig.
Tredje resan, vilket ger andra(3e?) kriterier, åtminstone enl vad jag har fått mig meddelat.ooms sa:Om det nu var Basso-tråden som var orsaken tycker jag inte det var så farligt. Men det kanske var en samlad bedömning
marr sa:Örjan Lax sa:Ja det är konstigt att "dom andra" från samma intriger aldrig blir avstängda. Just detta som ger onödiga spekulationer och ryktesspridning. Istället borde moderatorerna bara lägga korten på bordet, som på andra forum.ooms sa:+1Lejon sa:Känns som att happys moderatorer börjat bli väldigt mycket mer aktiva. Onödigt aktiva enligt mig.
Är det verkligen konstigt?
På Flashback t.ex.Rattnalle sa:På vilka forum redogörs det mer öppet för moderering en?Örjan Lax sa:Ja det är konstigt att "dom andra" från samma intriger aldrig blir avstängda. Just detta som ger onödiga spekulationer och ryktesspridning. Istället borde moderatorerna bara lägga korten på bordet, som på andra forum.ooms sa:+1Lejon sa:Känns som att happys moderatorer börjat bli väldigt mycket mer aktiva. Onödigt aktiva enligt mig.
Basso-tråden hade jag missat men ögnade igenom nu. Om den tråden var orsaken till avstängningen känns det som att taket blivit väldigt lågt på ”happy”...ooms sa:+1Lejon sa:Känns som att happys moderatorer börjat bli väldigt mycket mer aktiva. Onödigt aktiva enligt mig.
+42!Lejon sa:Basso-tråden hade jag missat men ögnade igenom nu. Om den tråden var orsaken till avstängningen känns det som att taket blivit väldigt lågt på ”happy”...ooms sa:+1Lejon sa:Känns som att happys moderatorer börjat bli väldigt mycket mer aktiva. Onödigt aktiva enligt mig.
Det blev två basso-trådar, den första blev låst pga lite tjafs så det är den du ska titta i. Den andra var nog inte farlig alls.Lejon sa:Basso-tråden hade jag missat men ögnade igenom nu. Om den tråden var orsaken till avstängningen känns det som att taket blivit väldigt lågt på ”happy”...ooms sa:+1Lejon sa:Känns som att happys moderatorer börjat bli väldigt mycket mer aktiva. Onödigt aktiva enligt mig.
Örjan Lax sa:+42!Lejon sa:Basso-tråden hade jag missat men ögnade igenom nu. Om den tråden var orsaken till avstängningen känns det som att taket blivit väldigt lågt på ”happy”...ooms sa:+1Lejon sa:Känns som att happys moderatorer börjat bli väldigt mycket mer aktiva. Onödigt aktiva enligt mig.
Det är det jag menar, det var därför jag startade denna tråd. Tycker modereringen är jävligt inkonsekvent på senare tid.
Jag ögnade den låsta. Tycker inte den var skäl till avstängning alls, mer som du säger lite tjafs. För all del ganska tråkig ton som som det blir (för) ofta, men jag är emot censurering/avstängning utom när övertrampen är rejält grova och uppenbara. Men jag är ju inte moderator.ooms sa:Det blev två basso-trådar, den första blev låst pga lite tjafs så det är den du ska titta i. Den andra var nog inte farlig alls.Lejon sa:Basso-tråden hade jag missat men ögnade igenom nu. Om den tråden var orsaken till avstängningen känns det som att taket blivit väldigt lågt på ”happy”...ooms sa:+1Lejon sa:Känns som att happys moderatorer börjat bli väldigt mycket mer aktiva. Onödigt aktiva enligt mig.
Lejon sa:Basso-tråden hade jag missat men ögnade igenom nu. Om den tråden var orsaken till avstängningen känns det som att taket blivit väldigt lågt på ”happy”...
Örjan Lax sa:Det är det jag menar, det var därför jag startade denna tråd. Tycker modereringen är jävligt inkonsekvent på senare tid.
ooms sa:Det blev två basso-trådar, den första blev låst pga lite tjafs så det är den du ska titta i. Den andra var nog inte farlig alls.
3e resan; https://happyride.se/forum/read.php/1/3655606/3655649#msg-3655649Lejon sa:Jag ögnade den låsta. Tycker inte den var skäl till avstängning alls
HåkanC sa:Lejon sa:Basso-tråden hade jag missat men ögnade igenom nu. Om den tråden var orsaken till avstängningen känns det som att taket blivit väldigt lågt på ”happy”...Örjan Lax sa:Det är det jag menar, det var därför jag startade denna tråd. Tycker modereringen är jävligt inkonsekvent på senare tid.ooms sa:Det blev två basso-trådar, den första blev låst pga lite tjafs så det är den du ska titta i. Den andra var nog inte farlig alls.3e resan; https://happyride.se/forum/read.php/1/3655606/3655649#msg-3655649Lejon sa:Jag ögnade den låsta. Tycker inte den var skäl till avstängning alls
/Håkan
Örjan Lax sa:Du gillar att länka tillbaka i samma trådar som man läser. Mysigt, visst. Men vad menar du med egna ord?
Egna ord?Örjan Lax sa:Men vad menar du med egna ord?
HåkanC sa:Egna ord?Örjan Lax sa:Men vad menar du med egna ord?
Det har jag inte skrivit (åtminstone inte i den här tråden).
/Håkan
Okej, då förstår jag.Kneecap sa:Örjan Lax sa:Du gillar att länka tillbaka i samma trådar som man läser. Mysigt, visst. Men vad menar du med egna ord?
Tjena!
Att moderatorerna höll Sixten i väldigt kort koppel efter två avstängningar?
Sen behöver man inte bli avstängd enbart pga saker man skriver öppet i forumet.
пожалуйстаÖrjan Lax sa:спасиба!
HåkanC sa:пожалуйстаÖrjan Lax sa:спасиба!
Men var, i den här tråden, har jag enligt dig skrivit: "egna ord"?
/Håkan
Örjan Lax sa:* PANG PANG PANG *
- Zeb Macahan
Örjan Lax sa:Han var halvnorsk.
HåkanC sa:var, i den här tråden, har jag enligt dig skrivit: "egna ord"?
Jo, det har duÖrjan Lax sa:Det har du inte. Och det har jag inte påstått.
Örjan Lax sa:Men vad menar du med egna ord?
NejÖrjan Lax sa:Återigen ett missförstånd.
Varför skrev du då inte det?Örjan Lax sa:Det var ju bara en önskan att du med egna ord skulle delge mig din personliga åsikt gällande avstängningen.
Crocko sa:Själv är jag mest imponerad av engagemanget och frenesin, kanske skulle se till att Sixten får en roll på utbildningsdepartementet?
Jag menar Sixten delar ju med sig av sin kunskap med ett brinnande engagemang oavsett mottagarens intresse och inte ens upprepade avstängningar får hans låga att slockna, hade vi så engagerade lärare runt om i skolorna borde PISA resultaten skjuta i höjden.
HåkanC sa:HåkanC sa:var, i den här tråden, har jag enligt dig skrivit: "egna ord"?Jo, det har duÖrjan Lax sa:Det har du inte. Och det har jag inte påstått.
Örjan Lax sa:Men vad menar du med egna ord?
NejÖrjan Lax sa:Återigen ett missförstånd.
Men ett felaktigt påstående från dig
Varför skrev du då inte det?Örjan Lax sa:Det var ju bara en önskan att du med egna ord skulle delge mig din personliga åsikt gällande avstängningen.
Och varför skulle jag "delge dig min personliga åsikt gällande avstängningen"?
Min personliga åsikt gör vare sig till eller från, vare sig nu eller tidigare.
Jag är ingen moderator
/Håkan