.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Örjan Lax

Aktiv medlem
HĂ„kanC:
Jag har inte pÄstÄtt eller menat att du skrivit "med egna ord" jag ville endast att du "med egna ord" skulle delge oss din Äsikt. FörstÄr du nu?

HĂ„kanC

Aktiv medlem
Örjan Lax sa:
NEJ DET ÄR DU SOM MISSFÖRSTÅR.
Nej.
Det Àr du som inte kan utrycka dig lÀsbart

Örjan Lax sa:
Precis
Och det har jag redan svarat pÄ

Örjan Lax sa:
Men du behöver inte svara.
Som sagt:
Det har jag, trots din oförmÄga att formulera dig lÀsbart i text, redan gjort https://happyride.se/forum/read.php/1/3655606/3655702#msg-3655702

/HĂ„kan

Örjan Lax

Aktiv medlem
HĂ„kanC:
Bor du i Finland eller varför har du ofta sÄ svÄrt att förstÄ svenska? Du brukar ju ofta kÀfta och brÄka med Sixten utan synlig anledning. Det verkar ofta som att du Àr endast konfliktsökande utan orsak och syfte. Letar fel i skrift istÀllet för att diskutera Àmnet! TrÄkigt!

Senast Àndrad:

Jolinwood

Ny medlem
Alla sjÀlvuttalade landsvÀgsexperter, hÀr kommer ett helÀrligt vittnesmÄl frÄn en MTB-cyklist angÄende den lÄsta trÄden:
NÀr jag var pÄ vÀg till jobbet pÄ min Scott Speedster Large för nÄgra Är sedan satte jag foten i framhjulet (186cm skostorlek 42). Det var pÄ vÀg ut ur en rondell och min kropp reagerade med att reflexmÀssigt rycka ganska hastigt mot vÀnster, sÄ jag flög ner pÄ backen och gled ivÀg en bit pÄ asfalten. Vet inte riktigt om jag slog i huvudet men jag var typ skÀrrad resten av den dagen, pÄ spÀnn liksom. Not pleasant. Det hade givetvis kunnat gÄ ganska illa om det hÀnde pÄ vÀg in i rondellen och det varit hetsigare trafik t.ex.
Min nuvarande rĂ€ser Ă€r en Canyon Endurace Large och den har ocksĂ„ framhjulet vĂ€l inom fotavstĂ„nd. Även om ni mer eller mindre lever pĂ„ era rĂ€sercyklar sĂ„ Ă€r det inte förbjudet för andra medlemmar pĂ„ forumet att hĂ€vda att det till exempel Ă€r ett designproblem att man idag sĂ€tter fötterna i framhjulet om man svĂ€nger samtidigt som man trampar.
(Jag har cyklat VR och Siljan runt och nÄt smÄlopp pÄ vÀstkusten sÄ jag Àr inte helt grön)

Det blir sĂ„ konstigt för mig nĂ€r dom stĂ€nger av Sixten Ă€nnu en gĂ„ng för det Ă€r verkligen jĂ€ttetydligt att folk trollar honom REJÄLT innan varje gĂ„ng han stĂ€ngs av. (Se tex kommentaren "Sixtens nya cykel hahahahaa" hĂ€r ovan, helt sjukt assĂ„, dagisnivĂ„ verkligen.)

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Helt sinnessjukt att det bara Àr Sixten som blir avstÀngd gÄng pÄ gÄng, nÀr det helt uppenbart Àr fler som samlat pÄ sig till en stund i kylan...

Örjan Lax

Aktiv medlem
HĂ„kanC sa:
Örjan Lax:
NÀsta inköp eller bara en from förhoppning?

/HĂ„kan
Nu tycker jag du gör ett personligt pÄhopp. Och du har fortfarande inte svarat pÄ frÄgan vad du tycker "med egna ord". Du slingrar sig mycket vÀrre Àn Sixten nu tyvÀrr. Plus att du mÄste ta till lÄgvattenmÀrke som att i föregÄende inlÀgg föreslÄ alkolÄs. Det trodde jag inte om dig, HÄkan, kanske dags att se över ditt eget drickande**.

**Efter flera Är hÀr sÄ har jag mÀrkt att du brukar bli extra frisprÄkig framÄt mitten och framförallt i slutet av varje mÄnad.

HjÀlp, skulle gÄ in pÄ happyride och ta del av spÀnnande information, och möts av pÄhopp hit och dit? TrÄkigt att sÄdant förekommer Àven i seriösare forum...

Örjan Lax

Aktiv medlem
HÄkanC kan inte svara pÄ frÄgan vad han tycker "med egna ord" sÄ han bör diskvalificeras frÄn vidare deltagande i trÄden.

MĂ„nga gĂ„nger har jag tĂ€nkt om en urballad happytrĂ„d: ”Jisses koss, det hĂ€r mĂ„ste vara nĂ„got av det mĂ€rkligaste jag nĂ„nsin sett”
Men det vete fan om det faktiskt inte Àr sÄ den hÀr gÄngen. PÄ riktigt. Det kÀnns som om vissa hÀr definitivt inte borde skriva pÄ fyllan.

Örjan Lax

Aktiv medlem
Laederlappen sa:
MĂ„nga gĂ„nger har jag tĂ€nkt om en urballad happytrĂ„d: ”Jisses koss, det hĂ€r mĂ„ste vara nĂ„got av det mĂ€rkligaste jag nĂ„nsin sett”
Men det vete fan om det faktiskt inte Àr sÄ den hÀr gÄngen. PÄ riktigt. Det kÀnns som om vissa hÀr definitivt inte borde skriva pÄ fyllan.
Det Àr inte sÄ enkelt som du tror.

Örjan Lax

Aktiv medlem
Örjan Lax sa:
HĂ„kanC sa:
Örjan Lax:
NÀsta inköp eller bara en from förhoppning?

/HĂ„kan
Detta inlÀgg Àr rapporterat, HÄkanC.

Åtnjuter du Ă„talsimmunitet, eller?
Ja, tydligen gör du det. Bara att gratulera. (?)

SjÀlv lÀmnar jag trÄden nu, eftersom du HÄkanC inte kunde svara pÄ frÄgan vad du tyckte om avstÀngningen av Sixten med egna ord. För HÄkanC svarar bara pÄ dom frÄgor dÀr han tror att han ligger 100% perfekt och korrekt. Det Àr mycket svagt och fegt.

Senast Àndrad:

Plush

Moderator
ForumvÀrd
Jahaja... Man kan alltsÄ inte lÀmna er en enda kvÀll utan att ni stÀller till problem.
Vad Àr felet med er?
Är ni sĂ„ förbannat konfliktsugna att ni mĂ„ste fortsĂ€tta att brĂ„ka sins emellan?

Jag lÄser trÄden och vi fÄr gÄ tillbaks i loggar och kolla det som blivit raderat osv.
Att sparka pÄ nÄgon som för det första inte lÀngre Àr hÀr och kan sÀga emot Àr rÀtt magstarkt.
Det fÄr en att undra om vi egentligen borde stÀnga av fler som inte verkar kunna slÀppa saker och ting som redan Àr överspelat..

Tack för den presenten!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Köp & SÀlj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att anvÀnda vÄra tjÀnster godkÀnner du det. LÀs mer