4cyberspace
Aktiv medlem
.
Örjan Lax sa:Sixtens nya cykel! ?
Haha =) tror jag har bestämt mig nu gällande ny cykel inför säsongen 2020 =)
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Örjan Lax sa:Sixtens nya cykel! ?
Nej.Örjan Lax sa:NEJ DET ÄR DU SOM MISSFÖRSTÅR.
PrecisÖrjan Lax sa:HÄR =>> https://happyride.se/forum/read.php/1/3655606/3655680#msg-3655680 frågar jag "Men vad menar du med egna ord?"
Som sagt:Örjan Lax sa:Men du behöver inte svara.
Nu tycker jag du gör ett personligt påhopp. Och du har fortfarande inte svarat på frågan vad du tycker "med egna ord". Du slingrar sig mycket värre än Sixten nu tyvärr. Plus att du måste ta till lågvattenmärke som att i föregående inlägg föreslå alkolås. Det trodde jag inte om dig, Håkan, kanske dags att se över ditt eget drickande**.HåkanC sa:Örjan Lax:
Nästa inköp eller bara en from förhoppning?
/Håkan
Detta inlägg är rapporterat, HåkanC.HåkanC sa:Örjan Lax:
/Håkan
Du tror inte Sixten har humor?Jolinwood sa:(Se tex kommentaren "Sixtens nya cykel hahahahaa" här ovan, helt sjukt asså, dagisnivå verkligen.)
Det är inte så enkelt som du tror.Laederlappen sa:Många gånger har jag tänkt om en urballad happytråd: ”Jisses koss, det här måste vara något av det märkligaste jag nånsin sett”
Men det vete fan om det faktiskt inte är så den här gången. På riktigt. Det känns som om vissa här definitivt inte borde skriva på fyllan.
Örjan Lax sa:Detta inlägg är rapporterat, HåkanC.HåkanC sa:Örjan Lax:
/Håkan
Åtnjuter du åtalsimmunitet, eller?