bruse skrev:
-------------------------------------------------------
> Bussen du pratar om är nog Scanias CR 111, vackraste, skönaste och bekvämaste bussarna
> alla tider. Bodde också på Orrholmen, nåt visst med en buss i ett enormt garage.
menar du inte Volvo B 58?