Hm, lyckades inte köra fel och tyckte märkningen var ok.
Hade däremot kramp från ca 60km till mål, gick ut lite hårt första 35-45km, hade en kort "låsning" ovanför knät i slutet på kraftledningsgatan.
Kapade tiden mot i fjol med 33min, men det var roligare i fjol lite för mycket kramp på slutet, så det var inte i alla skogspartier jag kunde köra som normalt och njuta mm. Fick inget flyt vid kraftledningsgatan 80% gick, så det var bara att kliva av sen blev det hattigt, gick omkull tvärt på nån hal "micro" rot. :-(
Lite folk som hade en förmåga at lägga sig bakom, (på grus)men inte vilja hjälpa till att "dra" trist, en gång vid 60-70km, låg det ett gäng bakom när jag åkte och "vilade" , blev lite lack så jag ryckte och de försvann, hehe. Hade ju vart bättre för alla om de hjälp till typ.
Tyvärr "hittade" jag ingen lämplig grupp att åka i.
Depåerna var ok tycker jag. Saknade inget, glömde iofs kolla efter kaffe vid 100km.
Soppan efter var ok, brukar inte vara superhungrig direkt efter men nåt vill man ju peta i sig.
Önskemål från arrangören: (Jag har ju åkt alla år men i alla fall)
Banprofil, de flesta lopp har det.
Fördelning asfalt. grus, stig borde framgå i PM:et eller på hemsidan.
Diplom fick man när man var 12 bast och spelade fotboll....
Blev 6.54, dvs under 7tim som var ett mål, satsade dock på 6.30 som var målet. Men nästa år då...
/Anders
Som glömde diplomet i gräset, men känns som det kvittar...