Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, många klockor och flera versioner, inte bara beta...Det verkar bara röra 22.14 beta som man måste vara med i betaprogrammet för att få?
Det måste vara mardrömmen för ett stort företag att bricka massa enheter.
Bra fråga, bilden är från forums.garmin.com men nu står det inget där längre…Skippar löprundan och kör ett trainerpass istället.
Tack för info!
Var kan man se när det är löst? Länk?
Nej, många klockor och flera versioner, inte bara beta...
Iof ingen programvara dom har uppdaterat, men att en fil som jag antar innehåller numeriskt data, koordinater eller liknande får klockan att hamna i boot-loop, det tyder ju på brister i kvalitetsarbetet..Just i det här fallet är det "fuskfilen" för att snabba upp positioneringen som knasat till det, inte någon mjukvara de uppdaterat automatiskt.
Det verkar vara löst nu och drabbade kanske ”bara” alla klockor i samma generation som använder samma GPS-chip.Tack. Jag hade inga problem med att logga min runda i alla fall. Har en Forerunner 45 Plus...som kanske är för usel för att påverkas av dessa hittepåsaker.
Bra fråga, bilden är från forums.garmin.com men nu står det inget där längre…
Kanske dyker upp kommentarer här också https://www.dcrainmaker.com/2025/01...T3lWaAMRVWXfpcLERQ_aem_BBoRLqAbsnvhByL8fuTCnQ
Det stod ju i ditt inledande inlägg "and will remove this message when a resolution is found".
Flera i tråden har skrivit att det är viktigt att synka klockan. Hur gör jag det? Den synkas ju mot fånen regelbundet, räcker det?
Iof ingen programvara dom har uppdaterat, men att en fil som jag antar innehåller numeriskt data, koordinater eller liknande får klockan att hamna i boot-loop, det tyder ju på brister i kvalitetsarbetet..
"bara"? :-)Ja, det är ju helt klart uselt att det ens kan uppstå. Drabbade bara klockor med senaste generationens gps-chip.
... om Hizbollah hade satsat mer på träning...? :)Visa bilaga 749947
Sprängs armen nu?
Nja, det är väl snarare deras motståndare som monterat in sprängämnen i hemelektronik som smälldes lite okontrollerat, eller smällen var kontrollerad men risken för oskyldiga skadade var inte lika kontrollerad.... om Hizbollah hade satsat mer på träning...? :)