ForesterGuy
Aktiv medlem
(1/2 OT ) Sportbutiken XXL
Funderar på att köpa ett enmanstält, kan https://www.xxl.se/salewa-litetrek-i-tent-lightgrey-cactus/p/1131942_1_style vara nåt tro?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så långt allt väl: Men ordinarie pris är inte speciellt ordinarie och det är väl där skon klämmer...jomper sa:De är ju rätt tydliga med att rabatten gäller på ordinarie pris iofs.
KarlHelmer sa:Köpte en GoPro Hero 5 black för 2993:- med vänners vänner 25% rabatt idag på xxl
Kupa sa:KarlHelmer sa:Köpte en GoPro Hero 5 black för 2993:- med vänners vänner 25% rabatt idag på xxl
Trodde inte det gällde elektronik, om nu inte kameror klassas som något annat...
KarlHelmer sa:Kupa sa:KarlHelmer sa:Köpte en GoPro Hero 5 black för 2993:- med vänners vänner 25% rabatt idag på xxl
Trodde inte det gällde elektronik, om nu inte kameror klassas som något annat...
Står sportelektronik det skulle jag inte klass en kamera som de säljer tillbehör till för att kunna fästa på sin hund
AX3L sa:KarlHelmer sa:Kupa sa:KarlHelmer sa:Köpte en GoPro Hero 5 black för 2993:- med vänners vänner 25% rabatt idag på xxl
Står sportelektronik det skulle jag inte klass en kamera som de säljer tillbehör till för att kunna fästa på sin hund
Inte ens om man använder den till agility?
En helt okay ram/gaffel (om man inte köper för stor) och resten är ju lätt att byta om man får smak för det :-)Fredrik S sa:XXL Säljer Merida Ride 90 Clairs Road för 3500 kr nu.
https://www.xxl.se/merida-ride-90-claris-road-17-landsvagscykel/p/1133518_1_style
För den som vill ha absolut billigast möjliga instegsracer och vill kunna klämma och titta lite innan köp snarare än att handla på nätet kanske den kan vara ett alternativ?
desmo sa:Jag är lite less på XXLs prisstrategier.
Vi funderar på ett tält. Just nu kostar det 4899:- innan rabatten, 3674:- med 25%,
Jag tyckte ordinariepriset lät dyrt så jag gick in på prisjakt. 29/4 kostade det 3849:-. Den 3/5 höjdes priset till 4899:-.
Så rabatten är i själva verket 3849-2674=175kr.
175/3849=4,5%
desmo sa:Jag blir inte klok på deras jojo-priser. Idag var det Supersöndag och 3300kr.desmo sa:Jag är lite less på XXLs prisstrategier.
Vi funderar på ett tält. Just nu kostar det 4899:- innan rabatten, 3674:- med 25%,
Jag tyckte ordinariepriset lät dyrt så jag gick in på prisjakt. 29/4 kostade det 3849:-. Den 3/5 höjdes priset till 4899:-.
discomike sa:Behövde lite tillbehör inför cykelvasan och såg att de körde 3 för 2 just nu så tänkte slå till. Hade kollat på några bar-ends som kostade 150kr ord pris i söndags (dvs inga rabatter eller annonserad vara), men just nu har priset gått upp till 200kr. Återkommer med morgondagens pris.
Jeppe_E sa:Man måste inse att XXL aldrig är så billiga som de gör gällande. Inte ens när de har 20% rabatt.
Lars.E sa:Jeppe_E sa:Man måste inse att XXL aldrig är så billiga som de gör gällande. Inte ens när de har 20% rabatt.
Vilka är billigare?
Lars.E sa:Jeppe_E sa:Man måste inse att XXL aldrig är så billiga som de gör gällande. Inte ens när de har 20% rabatt.
Vilka är billigare?
Dom har nog inte hunnit sänka priset i butiken ännu utan det är kvar på ordinarie pris :-)fredrik168 sa:Fick medd på telen om craft cykelbyxa kostade 600 nu och normalt 999 i butiken och åker dit med sambon som gillar dom damspecifika, ingen lapp om att dom äe nedsatta så tar ett par och går och frågar om dom kostar 600 eller 900 och när hon kollar i kassan så vill dom ha 400!!!
emmer sa:Dom har nog inte hunnit sänka priset i butiken ännu utan det är kvar på ordinarie pris :-)fredrik168 sa:Fick medd på telen om craft cykelbyxa kostade 600 nu och normalt 999 i butiken och åker dit med sambon som gillar dom damspecifika, ingen lapp om att dom äe nedsatta så tar ett par och går och frågar om dom kostar 600 eller 900 och när hon kollar i kassan så vill dom ha 400!!!
fredrik168 sa:emmer sa:Dom har nog inte hunnit sänka priset i butiken ännu utan det är kvar på ordinarie pris :-)fredrik168 sa:Fick medd på telen om craft cykelbyxa kostade 600 nu och normalt 999 i butiken och åker dit med sambon som gillar dom damspecifika, ingen lapp om att dom äe nedsatta så tar ett par och går och frågar om dom kostar 600 eller 900 och när hon kollar i kassan så vill dom ha 400!!!
Dom ändrar inte priset under tillfälliga kampanjer sa hon men konstigt att det var billigare i butik än på erbjudande på nätet.
Generellt gör dem det, vänners vänner vet jag dock inte. Men det är väl isf bara att köpa en ny vid vänners vänner och lämna tillbaka med gamla kvittot.Zåsna sa:Gäller xxl:s prisgaranti mot deras egna eventuella prissänkningar, tex vid vänners vänner?
N_sandstrom sa:Någon som sett om dom plockat fram sina cykellampor för mörkersässongen än?
JLindh sa:Blev nyfiken på om kampanjen omfattade GoPro men enligt xxl.se "Den här varan går inte att kombinera med rabatten. Du kan fortfarande köpa varan till marknadens lägsta pris!"
Andra halvan av meddelandet förstår jag inte eftersom deras listpris är 500kr högre än konkurrenternas ;D
Tommy N sa:Fan, nu köpte jag en white ändå... gillar inte märket... gillar inte alls årets färg. Men 7999 för det man ändå får är ganska bra. Hoppas jag kan bygga om den till en bra vinterpendlare..
oskiP sa:Nej den verkar inte fungera längre
ooms sa:Tacx trainerdäck omfattas inte heller. Men jag vet inte vad det klassar in i för undantagen kategori... Har man blockat hela varumärket Tacx för att de har smarta trainers etc (dvs elektronik)?
Piskfinne sa:Tommy N sa:Fan, nu köpte jag en white ändå... gillar inte märket... gillar inte alls årets färg. Men 7999 för det man ändå får är ganska bra. Hoppas jag kan bygga om den till en bra vinterpendlare..
Vad menar du att du behöver göra för att de ska bli en bra vinterpendlare? andra däck? Nåt mer?