Miss Lycka 2.0
Aktiv medlem
(1/2 OT ) Sportbutiken XXL
Då har Garmin tagit efter Polars serviceanda.
Ja de senaste 10åren, minst.Då har Garmin tagit efter Polars serviceanda.
Då har Garmin tagit efter Polars serviceanda.
Lite nagellack som matchar och du är hemmaAj, dessa passar enbart damer?
Visa bilaga 565101
Puh, jag hittade herrmodellen.Lite nagellack som matchar och du är hemma![]()
Ett varningens finger - Köpte de där NW handskarna förra året, efter exakt en tur började sömmarna spricka på sidorna av fingrarna. Byttes mot ett nytt par, de höll exakt lika länge.
Returnerade skiten.....
Man ska inte skratta åt Lidls handskar.
Jag har bara kört Specialized med extra gel senaste åren, sen har jag stenhårda lindor iofs läder typ.
Yupp, skrivit lång text om kvalitet men den föll bort p.g.a tjicktumme.Egentligen dumt av mig att snåla in på handskar eftersom jag har lite problem med domningar och även håller ganska hårt i styret (försöker bli mera avslappnad i greppet...). Möjligt att bättre handskar skulle hjälpa något lite.
Vilken modell är det du har, dessa?
![]()
Specialized Cykelhandskar Body Geometry Dual-gel
Handskar Specialized Body Geometry Dual-Gel Short Finger Gloves svart Swww.cykloteket.se
Min erfarenhet är att så "rena" som möjligt med minimalt med zoner och grejer och istället lägga vadderingen på tjockare styrlinda, däcktryck, bredare däck osv. samt att se till att man har ett styre med böjar som passar ens ergonomi. NW handskarna längre upp var rätt sköna i det avseendet men kvaliteten var urusel.Egentligen dumt av mig att snåla in på handskar eftersom jag har lite problem med domningar och även håller ganska hårt i styret (försöker bli mera avslappnad i greppet...). Möjligt att bättre handskar skulle hjälpa något lite.
Vilken modell är det du har, dessa?
![]()
Specialized Cykelhandskar Body Geometry Dual-gel
Handskar Specialized Body Geometry Dual-Gel Short Finger Gloves svart Swww.cykloteket.se
Ta av handskarna innan du skriver, så går det bättreYupp, skrivit lång text om kvalitet men den föll bort p.g.a tjicktumme.
Ta av handskarna innan du skriver, så går det bättre![]()
Det beror nog på vad du svarade.....Köpte ett par löparskor på XXL idag och fick frågan i kassan om jag ville ha de tryckimpregnerade. Springer jag nu verkligen runt med ett par plankor under fötterna eller vad menade kassörskan?![]()
Frågan är väl om någon TRYCK- impregnerar skorna i kassan?Tackade vänligt nej, men är det någon som öht impregnerar löparskor och är det något jag inte förstått att man bör göra? Jag menar, ovandelen är ju i princip bara ett tunnt ihåligt mesh.
Merförsäljning som de erbjuder till alla skor.Tackade vänligt nej, men är det någon som öht impregnerar löparskor och är det något jag inte förstått att man bör göra? Jag menar, ovandelen är ju i princip bara ett tunnt ihåligt mesh.
Meningen är väl att man ska skaffa någon sorts abbonnemang också och regelbundet återkomma med skorna för ny impregnering. D.v.s. merförsäljning i kvadrat.Merförsäljning som de erbjuder till alla skor.
Alltså, en kund har ju rätt att vara okunnig men man kanske kunde hoppats att säljaren skulle invända?En kund framför mig i kön köpte impregnering till sina sandaler....
Ja tror inte att varken kund eller säljare förstod problemet om jag ska vara ärlig.Alltså, en kund har ju rätt att vara okunnig men man kanske kunde hoppats att säljaren skulle invända?
Dom menar att smutsen inte fastnar om man impregnerar dojorna.Tackade vänligt nej, men är det någon som öht impregnerar löparskor och är det något jag inte förstått att man bör göra? Jag menar, ovandelen är ju i princip bara ett tunnt ihåligt mesh.