Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
*14 år sen
Efter de bergen kan det nog kännas skönt en stund ?Plattmosarnas himmelrike på jorden!?
Visa bilaga 720317
Hm, ..., nä! Är man i Italien ska man cykla berg och backar. Punkt! ?Efter de bergen kan det nog kännas skönt en stund ?
Det är inte bara gnäll härifrån. Den här pizzan satt som en smäck 06:00 imorse ??
Visa bilaga 720357
Känns som du kanske nästan gjort dig förtjänt av den!Det är inte bara gnäll härifrån. Den här pizzan satt som en smäck 06:00 imorse ??
Visa bilaga 720357
Det är ju de här stunderna man längtar efter alla andra dagarDet är inte bara gnäll härifrån. Den här pizzan satt som en smäck 06:00 imorse ??
Visa bilaga 720357
Det är ju den här typen av kommentarer som särskiljer riktigt hårda långcyklare från oss internetcyklister och hangarounds.Det är ju de här stunderna man längtar efter alla andra dagar
Samtidigt är sista cyklisten på väg in mot Bolsena, nere vid sydligaste delen av rutten.Första man på sista km mot mål.
Intressant, repet i Bolsena gick 14:00 igårSamtidigt är sista cyklisten på väg in mot Bolsena, nere vid sydligaste delen av rutten.
Googling på förnamnet (Chairunnisa) pekar mot Sydostasien. Kanske en långväga gäst som tycker det är värt att få se banan i dess helhet även om det inte blir ett officiellt fullföljande av loppet?Intressant, repet i Bolsena gick 14:00 igår
Såklart det är rödvin! Jag trodde det var nåt slags dregel så ville inte kommentera ?Jag gillar rödvinsfläcken på tröjan. Fläcken har varit med ett tag!
Faf fap fjutt!Där kom den, den eftertraktade randoblicken. Det började spöregna några mil innan kontrollen i Massa Finalese. Väl där fick vi kall risotto och en torr fralla. Nu bajsar jag, sen ska jag sova på ett gymnastikgolv med en blöt benvärmare över ansiktet.
Visa bilaga 720347
Ser svalkande ut med glass och ni ser fräscha ut som två nyponrosor!Gelato nånstans i värmen ? Nu har det blivit kul igen.
Visa bilaga 720458
ÄNTLIGEN!!!Gelato nånstans i värmen ? Nu har det blivit kul igen.
Visa bilaga 720458
Ser stabilt utGelato nånstans i värmen ? Nu har det blivit kul igen.
Spökcyklister borde tvingas ta ett varv till för att få gå i mål.Verkar vara ett gäng som bara tänder upp sina trackers i kontrollerna (pga dataroamingkostnader?) så topp 10 verkar bli svårt
Aj, gissar att det inte är mannen utan åkomman som stalkar dig. Ta det försiktigt.Är i Lugo nu. Har slagit följe med Mr Shermer.
Otrevlig och efterhängsen typ. Ont som fan, men jag måste ju tillbaka på något sätt och bra att det nu blir plattåkning.
Såklart! Kan vara mysigt i Lugo en kväll som denna ändåAj, gissar att det inte är mannen utan åkomman som stalkar dig. Ta det försiktigt.
Äh, "strax efter" kan man ju tolka lite kreativt.I detta nu prick 20 km kvar. Mitt estimat "strax efter 22" var kanske lite optimistiskt.
I detta nu prick 20 km kvar. Mitt estimat "strax efter 22" var kanske lite optimistiskt.