Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det rejs så är det!Han lämnade John i ett dike. Vilken kompis.
Är det inte Espléndido?Bravo! Excellente! Magnifico! Splendid!
Är det inte Espléndido?
Hur känns kroppen och sinnet efter en så lång ansträngning?Wohoo!! Vilket avslut. Fullt ställ sista 10 k för att komma under 100 timmar. Jag bör ha fått 99:55 typ. Inte för att det spelar nån roll. Nu tänkte jag ta en dusch och kanske en öl.
Jo, försöker förhålla mig till cutoff.Och @HanAm kom in till Pieve di Coriani väl före cutoffen. 29 mil kvar nu.
Jo, försöker förhålla mig till cutoff.
Sitter i skuggan och dricker kaffe och äter glass, men skall snart rulla iväg igen.
Jo, försöker förhålla mig till cutoff.
Sitter i skuggan och dricker kaffe och äter glass, men skall snart rulla iväg igen.
Han rullar i detta nu in mot Fombio 1475 km (cut 24:00) och nästa cut är Zerbolo 1549 km klockan 06:00 och sen målgång 1600 km senast 10:30. Ser stabilt utOm jag tolkar "trackingsidan" rätt ser det ut att vara knappt 13 mil kvar för @HanAm.
Skulle det kunna vara denna person?Men det dök upp en annan gök på trackingen, Carl Henrik Ek (nr 1052), nån som vet vem det är? Svensk?
Edit: Naturligtvis har ju Göran redan hittat honom i startlistan.
Jag träffade honom vid starten. Det var lite roligt för han såg extremt brittisk ut i nån engelsk klubbdress och mustasch. Just nu är det vindstilla och skön värme i Parabiago så de borde få en fin resa till målet.Men det dök upp en annan gök på trackingen, Carl Henrik Ek (nr 1052), nån som vet vem det är? Svensk?
Edit: Naturligtvis har ju Göran redan hittat honom i startlistan.
Haha, stabilt vettefan!Han rullar i detta nu in mot Fombio 1475 km (cut 24:00) och nästa cut är Zerbolo 1549 km klockan 06:00 och sen målgång 1600 km senast 10:30. Ser stabilt ut
Som sagt var, stabilt. Nu kör du in i mål.Haha, stabilt vettefan!
Det har varit en hemsk dag där nackproblemen tilltagit. Varmt idag. Garmin visade 40,6 när jag kollade på eftermiddagen.
Andra småsaker som hänt. I morse upptäckte jag att bakbromsen lagt av helt och ikväll när jag var två mil från Fombio körde jag ner i ett djupt potthål och punkade.
Dags att plocka ihop och rulla iväg.
Kämpa!Haha, stabilt vettefan!
Det har varit en hemsk dag där nackproblemen tilltagit. Varmt idag. Garmin visade 40,6 när jag kollade på eftermiddagen.
Andra småsaker som hänt. I morse upptäckte jag att bakbromsen lagt av helt och ikväll när jag var två mil från Fombio körde jag ner i ett djupt potthål och punkade.
Dags att plocka ihop och rulla iväg.
Skönt att ha det avklarat när det nu blev som det blev. Hade en realistisk plan på 121 timmar men så blev det inte. I och för sig inte ofta man kan överträffa excelgeneralens tidplan.Grattis till målgång @HanAm! Fantastiskt cyklat!
Är youtube videon klar snart ?Om man vill se sovande asiater så är det nu man ska vara vid målområdet. ?
Snart klar. Det är bara ca 400 klipp som jag ska försöka göra en story av. Kan tilläggas att mina ögon verkar ha tappat närsynen så jag ser knappt vad jag skriver. plus att fingrarna känns som sockerdricka så jag känner inte tangenterna med alla fingrarna. Ju mer jag tänker på det desto roligare blir rundan. Märkligt hur hjärnan suddar bort allt som var tråkigt.Är youtube videon klar snart ?