vira20
Aktiv medlem
138,5mm istället för 142mm LVG hjul?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
drive.google.com
Annars ser det ut att vara denna som saknas på mina
Adapter för boost på ett par landsvägshjul låter helt galet. Snarare att samma endcap används medan hela navkroppen är bredare på MTB-nav för boost…Verkar rimligt. Måttet i bild två indikerar att du har en adapter för boost på drivsidan medan totalmåttet att där fattas en halva.
Du orkar mäta men inte ta av hjulet?? Både omtänksam och lite lat samtidigt, kan man säga.?Har likadana hjul på min Canyon
Kan försöka mäta imorn om det går utan att ta av hjulet
Går ju att sticka in skjutmåtten då ska det väl vara 142mm där eller?Du orkar mäta men inte ta av hjulet?? Både omtänksam och lite lat samtidigt, kan man säga.?
Det går inte att mäta med hjulet på cykeln skulle jag säga. Med skiva och kassett på får man sticka in baksidan skjutmåttet genom axeln och mäta. Om man inte har ett skjutmått med superlånga käftar vill säga..Går ju att sticka in skjutmåtten då ska det väl vara 142mm där eller?
Tror inte man behöver mätaDet går inte att mäta med hjulet på cykeln skulle jag säga. Med skiva och kassett på får man sticka in baksidan skjutmåttet genom axeln och mäta. Om man inte har ett skjutmått med superlånga käftar vill säga..
Adapter för boost på ett par landsvägshjul låter helt galet. Snarare att samma endcap används medan hela navkroppen är bredare på MTB-nav för boost…