'

gabbeon

Aktiv medlem
'
Tänkte lägga en order hos bike-discount. Om nån från Gbg med omnejd är sugen på att dela frakt, hör av er innan fredag 14.00 då beställningen går iväg. Svara här och skicka pm med detaljerad lista.

Senast redigerad av en moderator:
'
thobbe skrev:
-------------------------------------------------------
> jag behöver en styrstam bl a.
> hur mkt frakt kostar det för mig?

En tredjedel av vad det skulle kostat annars. (Just nu är vi två som delar, med dig tre.) Om jag tolkar det rätt kostar det 13.95€ att få hit prylarna.

'
hmm om det är 4-5 som delar på frakten så blir det ju nästan gratis ja.. ska kika på lunchen om det är nåt jag kan få behov av ;) pm'ar innan 13:00 isf

'
pow skrev:
> hmm om det är 4-5 som delar på frakten så blir
> det ju nästan gratis ja.. ska kika på lunchen om
> det är nåt jag kan få behov av ;) pm'ar innan
> 13:00 isf

Nu är vi 5 säkra och 1 prospect förutom dig.

'
hur orkar ni hålla på och strula med frakt avgiften, måste ju alla träffas på nått ställe och dela ut grejerna, eller skickar den som beställt alla grejerna hem sakerna till vardera med beställare... verkar som mer krångel än nytta =)

'
Jag föreslår att vi alla träffas en sen kväll utanför nån av porrklubbarna på Andra långgatan och dealar. Alternativt ses vi utanför Stigs Center.

'
roefv skrev:
> hur orkar ni hålla på och strula med frakt
> avgiften, måste ju alla träffas på nått
> ställe och dela ut grejerna, eller skickar den
> som beställt alla grejerna hem sakerna till
> vardera med beställare... verkar som mer krångel
> än nytta =)

Jag tänkte bara samla på mig mobilnr och emailadresser som jag kan sälja vidare till spamföretag. Dessutom tar jag betalt i förskott och glömmer leverera. Win-win-win situation. Men sen kommer du och försöker förstöra allting....

'
roefv skrev:
> hur orkar ni hålla på och strula med frakt
> avgiften, måste ju alla träffas på nått
> ställe och dela ut grejerna, eller skickar den
> som beställt alla grejerna hem sakerna till
> vardera med beställare... verkar som mer krångel
> än nytta =)

Det kan vi lösa genom att köra en ride i Änggården nästa lördag och jämföra paketen efteråt nere på Bel Parc och ta en kall öl samtidigt

Tillbaka
Topp