Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fjärdebrunn sa:Ingen rapport på att Ingvar anlände till Stugudalen. Igårkväll var det 43 km kvar.
Blev det foliefilt på fjället?
IngvarW sa:Fjärdebrunn sa:Ingen rapport på att Ingvar anlände till Stugudalen. Igårkväll var det 43 km kvar.
Jag är välbehållen i Stugudalen efter en episk natt. Testade även jag att vila i foliefilten i eett litet norskt toaletthus som tacksamt dök upp när hjärtat tröttnat och började vobbla. Efter 2 timmars vila blev der som vanligt igen. Idag rådda med hemtransport. Hälsenan vill absolut inte cykla mer.
IngvarW sa:Fjärdebrunn sa:Ingen rapport på att Ingvar anlände till Stugudalen. Igårkväll var det 43 km kvar.
Jag är välbehållen i Stugudalen efter en episk natt. Testade även jag att vila i foliefilten i eett litet norskt toaletthus som tacksamt dök upp när hjärtat tröttnat och började vobbla. Efter 2 timmars vila blev der som vanligt igen. Idag rådda med hemtransport. Hälsenan vill absolut inte cykla mer.
fhloston sa:Mhenry ångar på. Lämnade Älvdalen 9:42.
Vad är den mannen gjord av?
Han är till stora delar gjord av gummibärchen.fhloston sa:Mhenry ångar på. Lämnade Älvdalen 9:42.
fhloston sa:Efter gårdagens randoknarkande fick vi vittring på ett gäng och fick ett återfall och började med randonee-go.
Efter en vild jakt lyckades vi fånga in alla sex vid 100 kvar till Särna (strax efter Tännäs) . 12:30-12:32.
Det torde då vara detta gäng som kämpar i backen
fhloston sa:Efter gårdagens randoknarkande fick vi vittring på ett gäng och fick ett återfall och började med randonee-go.
Efter en vild jakt lyckades vi fånga in alla sex vid 100 kvar till Särna (strax efter Tännäs) . 12:30-12:32.
Bengt-re sa:fhloston sa:Efter gårdagens randoknarkande fick vi vittring på ett gäng och fick ett återfall och började med randonee-go.
Utmärkt rapporterat och tjusiga bilder. De ser ju märkligt fräsha ut!?
fhloston sa:Bengt-re sa:fhloston sa:Efter gårdagens randoknarkande fick vi vittring på ett gäng och fick ett återfall och började med randonee-go.
Utmärkt rapporterat och tjusiga bilder. De ser ju märkligt fräsha ut!?
Några av dem lät faktiskt lite trötta ?
GoranS sa:Men, var är misären?
Jag vet inte men det finns ingen bemannad kontroll i Trondheim. Mao är en bra gissning att de sov i Röros och har inte hunnit till nästa bemannade kontroll. Jag tror alla tre kör med hotellpaket så nästa bemannade blir då deras sovstopp.bsandborgh sa:Någon som vet något om Ari, Mårten och Michel? De verkar ha fastnat i Rörås
1888 sa:Undrar om inte mhenry gillar att cykla sådana här långa rundor,
Han vill ju alltid att dom skall ta slut så fort som möjligt. ?
Härligt jobbat av alla, en sådan här väntar i mål kan jag tro ?. ?
mhenry sa:Vill hem var det ja :)
Domkyrkan runt kl 23?mhenry sa:Vill hem var det ja :)
kri sa:Han är till stora delar gjord av gummibärchen.fhloston sa:Mhenry ångar på. Lämnade Älvdalen 9:42.
Heja Martin!
Grimpeur sa:Jag vet inte men det finns ingen bemannad kontroll i Trondheim. Mao är en bra gissning att de sov i Röros och har inte hunnit till nästa bemannade kontroll. Jag tror alla tre kör med hotellpaket så nästa bemannade blir då deras sovstopp.bsandborgh sa:Någon som vet något om Ari, Mårten och Michel? De verkar ha fastnat i Rörås
Lägger man ihop siffrorna på mhenry cykeldator landar det på 1527 km. Gissar att det kan vara någon liten meter extra där mtp diverse stopp och dylikt.GoranS sa:Är det precis 150 mil?
WSMC sa:Lägger man ihop siffrorna på mhenry cykeldator landar det på 1527 km. Gissar att det kan vara någon liten meter extra där mtp diverse stopp och dylikt.GoranS sa:Är det precis 150 mil?
Edit: kikar man på hemsidan www.pilgrimbrevet.se så ska det vara 1519.6 km.
Vägnötterna på hemsidan stannar på 1523.3 km.WSMC sa:Lägger man ihop siffrorna på mhenry cykeldator landar det på 1527 km. Gissar att det kan vara någon liten meter extra där mtp diverse stopp och dylikt.GoranS sa:Är det precis 150 mil?
https://pilgrimbrevet.se/route/ då står det olika på olika ställen. I sammanhanget kanske det spelar mindre roll... :)ooms sa:Vägnötterna på hemsidan stannar på 1523.3 km.WSMC sa:Lägger man ihop siffrorna på mhenry cykeldator landar det på 1527 km. Gissar att det kan vara någon liten meter extra där mtp diverse stopp och dylikt.GoranS sa:Är det precis 150 mil?