BJS
Aktiv medlem
150 mil randonné Uppsala-Trondheim-Uppsala
kri sa:Målfoto?
Ja han är i mål enligt trackern iaf.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kri sa:Målfoto?
Bengt-re sa:kri sa:Målfoto?
Hasse#7 sa:Bengt-re sa:kri sa:Målfoto?
Satan vilken seg gummibjörn han är!
mhenry sa:Inkvarterad och lycklig i Uppsala. Återkommer nog lite senare. Mycket fint arrangemang och inblandade har varit fantastiska! Särskilt tack till alla arrangörer och funktionärer. Ert stöd värmde på djupet! Ha så kul alla därute!
Kom i mål kl. 23.22 igår, om jag minns rätt. Vi började två min sent så tiden blir nog 64:20.
+väldigt mktHasse#7 sa:mhenry sa:Inkvarterad och lycklig i Uppsala. Återkommer nog lite senare. Mycket fint arrangemang och inblandade har varit fantastiska! Särskilt tack till alla arrangörer och funktionärer. Ert stöd värmde på djupet! Ha så kul alla därute!
Kom i mål kl. 23.22 igår, om jag minns rätt. Vi började två min sent så tiden blir nog 64:20.
Grattis Martin! Helt makalös prestation. Ensam och fort. Hoppas på en liten story vad det lider.
mhenry sa:Inkvarterad och lycklig i Uppsala. Återkommer nog lite senare. Mycket fint arrangemang och inblandade har varit fantastiska! Särskilt tack till alla arrangörer och funktionärer. Ert stöd värmde på djupet! Ha så kul alla därute!
mhenry sa:
ohellstrom sa:Mycket snyggt kört Martin!
mhenry sa:Snabb UTU-relaterad fråga: Nån som har nåt tips på vad man kan göra när främst tungan men även resten av munnen gör svinont pga. sockerintag (antar jag). Kan knappt dricka/äta.
NLC sa:mhenry sa:Snabb UTU-relaterad fråga: Nån som har nåt tips på vad man kan göra när främst tungan men även resten av munnen gör svinont pga. sockerintag (antar jag). Kan knappt dricka/äta.
Snorta eller sondmata?
mhenry sa:Snabb UTU-relaterad fråga: Nån som har nåt tips på vad man kan göra när främst tungan men även resten av munnen gör svinont pga. sockerintag (antar jag). Kan knappt dricka/äta.
mhenry sa:NLC sa:mhenry sa:Snabb UTU-relaterad fråga: Nån som har nåt tips på vad man kan göra när främst tungan men även resten av munnen gör svinont pga. sockerintag (antar jag). Kan knappt dricka/äta.
Snorta eller sondmata?
Haha, jag tänkte mer på huskurer, men det var ju ändamålsenliga förslag :) Kan man köpa dropp med näringslösning på apoteket? Eller fråga efter sondmatningskit.
MrMoreau sa:Sitter och undrar hur det går för alla övriga hjältar nu när vi vet att mhenry gjort en fantastisk prestation.
Alla är ju fantastiska som ger dig på detta och även kanske genomför hela äventyret. Har vi någon med insyn på vilka som är I mål (kanske bara 1) samt hur långt övriga har kvar av de som fortfarande cyklar därute?!?
Abstinensen är enorm på uppdateringar angående detta när jag sitter och fryser på kontoret...
MrMoreau sa:Sitter och undrar hur det går för alla övriga hjältar nu när vi vet att mhenry gjort en fantastisk prestation.
Alla är ju fantastiska som ger dig på detta och även kanske genomför hela äventyret. Har vi någon med insyn på vilka som är I mål (kanske bara 1) samt hur långt övriga har kvar av de som fortfarande cyklar därute?!?
Abstinensen är enorm på uppdateringar angående detta när jag sitter och fryser på kontoret...
PeterT verkar ha "tjuvstartat" imorse, och ligger nån timme före de övriga i "ditt" gäng. Så han kniper nog andraplatsen, för de som ser det som en tävling.IngvarW sa:MrMoreau sa:Sitter och undrar hur det går för alla övriga hjältar nu när vi vet att mhenry gjort en fantastisk prestation.
"Mitt" gäng är nog på väg mot Gysinge just nu. Kolla på Pilgrimbrevet så ser du när cyklisterna ankommit och åkt ut från kontrollerna. Mvh iw
Får korrigera mig, Martin N ligger ytterligare nån timme före. Därefter Peter T, sedan Pontus J. Samtliga dessa har passerat ö-färnebo/gysinge.ooms sa:PeterT verkar ha "tjuvstartat" imorse, och ligger nån timme före de övriga i "ditt" gäng. Så han kniper nog andraplatsen, för de som ser det som en tävling.IngvarW sa:MrMoreau sa:Sitter och undrar hur det går för alla övriga hjältar nu när vi vet att mhenry gjort en fantastisk prestation.
"Mitt" gäng är nog på väg mot Gysinge just nu. Kolla på Pilgrimbrevet så ser du när cyklisterna ankommit och åkt ut från kontrollerna. Mvh iw
welovewei sa:mhenry sa:NLC sa:mhenry sa:Snabb UTU-relaterad fråga: Nån som har nåt tips på vad man kan göra när främst tungan men även resten av munnen gör svinont pga. sockerintag (antar jag). Kan knappt dricka/äta.
Snorta eller sondmata?
Haha, jag tänkte mer på huskurer, men det var ju ändamålsenliga förslag :) Kan man köpa dropp med näringslösning på apoteket? Eller fråga efter sondmatningskit.
Apoteket säljer Fortamel (tror jag det heter) som är någon typ av näringslösning. Jag vet att det brukas frekvent av långt erfarna långcyklister. Vissa tog med sig kartongvis ner till PBP.
Mkt imponerat kört!!
//Wei
fhloston sa:Ola I Tänndalen 17:30
Och därmed stänger rapporteringen från Tänndalen ? Tack för oss
mhenry sa:Randospotting är nya innegrejen på Fhloston Paradise![]()
fhloston sa:mhenry sa:Randospotting är nya innegrejen på Fhloston Paradise![]()
Jag är inte beroende, jag är inte beroende...