.

.
Vilken svårighetsgrad är det på stigarna(Nina undrar),är det riktigt brötigt,eller något i stil med i Söndags.Sen undrar jag om det finns någon bäck att svalka av sig i,jag börjar ju få lite fula vanor.

.
MTBonden skrev:
-------------------------------------------------------
> Vilken svårighetsgrad är det på stigarna(Nina
> undrar),är det riktigt brötigt,eller något i
> stil med i Söndags.Sen undrar jag om det finns
> någon bäck att svalka av sig i,jag börjar ju
> få lite fula vanor.

Robert har ett klipp på youtube. Sök: mtb Varberg nord, det är det första klippet.
Vet inte om det är just den turen, men skulle tro att det är något liknande.

.
MTBonden skrev:
-------------------------------------------------------
> Vilken svårighetsgrad är det på stigarna(Nina
> undrar),är det riktigt brötigt,eller något i
> stil med i Söndags.Sen undrar jag om det finns
> någon bäck att svalka av sig i,jag börjar ju
> få lite fula vanor.

Stigarna är ungefär som dem i söndags, finns ett fåtal drop på ett stigparti som kan vara lite luriga, men vi tar det lugnt och jag säger till innan de kommer. Inga problem för Nina :-)

Stämmer bra att filmen är från de stigar vi ska köra, jag hade lite otur på den rundan, var inte van vid nya hojen med racigare sittställning så fick på en OTB vid högsta dropet :-) Sedan lyckades jag med konsten att pricka tre träd i rad med det breda styret :-)

Edit: Lånat sambons tlf då yngsta dottern fått tag på min och försökt äta upp dem... Därav backus som Nick :-)

.
Jag hänger på imorgon (det var jag som hakade på i skogarna kring Sjöarn förra helgen). Förutsätter att det finns bilparkering vid pizzerian?

Senast ändrad:
.
Skön runda idag!

Riktigt kul med lite tekniska och brötiga stigar även om Åkulla är både vackert och flowigt...:-)

Jag var inte alls kompis med kameran idag ända tills jag upptäckte att den ställde om sig varje gång jag stoppade ned den i fodralet...
Hursomhelst, några bilder blev det, fick nog inte med alla medverkande men förhoppningsvis de flesta.

Och tack Robban för suverän guidning, kommer att bli fler rundor i Varberg Nord för undertecknad!

Ha dé!
/Janne

DSC00210.JPG

DSC00232.JPG

DSC00241.JPG

DSC00271.JPG

DSC00335.JPG

.
Tack alla för den fina turen. Linus (den lilla killen) tackar för de fina orden. Det är bara att kämpa på och träna mera, han kommer med all säkerhet att köra ifrån mig inom en snar framtid :-)

.
God kväll och tack för en bra runda. Håller med Janne L om att det blir fler gånger som vi besöker Varberg Nord då stigarna var riktigt kul. Måste säga att höjdpunkten var när Janne smekte sista stenpartiet som om han gjort det många gånger innan. Snyggt jobbat! Här kommer några bilder till med bla Magnus i egen majestät.

Ha de!
/Kristian

013.JPG
015.JPG
016.JPG

Liknande trådar

.
16 svar
.
3 svar
. 2
66 svar