precis, jag har fptt lite olika siffror på ftp.. jag kan pressa oerhört mycket hårdare med folk bakom mig, har inte förmågan om man sitter själv på cykeln i ett uppsala på en sträcka man cyklat en jävla massa gångr.. som jag sa om jag har cyklister bakom mig i en klunga o drar kan jag pressa ur en 330-345 watt i 20 minuter i nuläget, men det klarar jag inte av solo. Sedan ska man ju multiplicera värdet med 0,95 också.. så 5,4 i ftp skulle innebära 367,2 på 65kg o de är jag ju långt i från:D. Men jag tror att om jag får köra resten av vintern är det ingen omöjlighet att få 5,4kg MED cyklister runtom utan mycket nedför, men det är en utmaning även för mig med min tro på mig själv heheh xD..
(340/65)*0,95 = ca 4,97 , så där någonstans med cyklister runt omkring eller har en utmaning av ngt slag. Sedan spelar ju lutningen roll. Sedan får jag inte det värdet om jag kör ensam.
Angående det andra.
för 3e ggn, nästa säsong får visa, jag ska ha fötterna på jorden o köra ödmjukt.
Jag menade med teori mer åt taktikhållet. Jag har hört att det är mycket mer taktik i elit och det vill ajg komma in i.
Jag får vara vaken och kanske inte ta dem stora riskerna, även om någon annan tränger sig in framför får jag släppa in för att undvika situationer dem första tävlingarna. Tror att jag straffas om något händer runt omkring mig även om det inte är mitt fel då jag är den nya och förmodligen får ansvaret för saker som inte är mitt fel bara för det. Så att ny och sårbar kan man säga, så får kanske böja mig lite o släppa fram dem första tävlingarna om det blir för farlig körning av folk runtomkring sedan, sedan eskalera därifrån.
Jag orkar inte kommentera det negativa, utan jag vet vad det innebär och har funderat.