cykelgeek95
Ny medlem
..
om man ska följa hans (inaktiva gamla)sida vad han väger, så är det mellan 78-83 och om jag skulle lyckas hålla nere min vikt till 65-66, så kräver ju det (endast) 239 om man skulle räkna på 65kg för mig och 83kg för honom eller 248 om man räknar på att han väger 80kg . asså det är så oerhört stor skillnad.. hade jag liksom sett 306 watt och inte sett vikten hade jag varit galet imponerad, men vad som motsvarar samma för 65 kg är ju inte (sjukt) mycket ändåå.. men nu ska man väl tänka att han har bästa möjliga materialet, lär ju sparar en del watt och har väldigt hög maxwatt och så...
har funderat lite på det här, är det en fördel att vara lång eller kort som cyklist eller lika(lite argumentationsfråga kanske)?.. jag ser det ju liksom som att jag har möjlighet att bygga mer muskler än en smal person på 185cm och fortfarande ha samma vikt. Nu är jag 176cm.
greipel, fyfaaaan.... sjuk watt!!!!...
kollade öijer, intressant, han nästan som mig också!:)
har funderat lite på det här, är det en fördel att vara lång eller kort som cyklist eller lika(lite argumentationsfråga kanske)?.. jag ser det ju liksom som att jag har möjlighet att bygga mer muskler än en smal person på 185cm och fortfarande ha samma vikt. Nu är jag 176cm.
greipel, fyfaaaan.... sjuk watt!!!!...
kollade öijer, intressant, han nästan som mig också!:)