Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
H. sa:Leija tyckte det var tråkigt att vänta hemma när jag var ute och roade mig i parken. När jag kom hem övertalade hon mig att släpa upp cykeln manuellt för ett extra åk.
A.Fritzon sa:Fantastiskt!
Har funderat på att testa med min staffe. Men oavsett om jag kör på honom eller om han springer in i mig så är det jag som kommer bli skadad :D
H. sa:Fjärdebrunn sa:Tack för fin film, riktigt proffsig!
Grymt kul med hundfilm. Ska visa den för Triwa när jag kommer hem :)
Kul att det uppskattas. För teknikintresserade kan jag berätta att filmen är helt filmad med en Panasonic Lumix LX100 kompaktkamera placerad på stativ.
Kameran kan filma i 4k och man kan själv välja slutartid för filmen. I detta fall har jag kört på 1/500s med auto-ISO och auto-bländare.
Eftersom allt är filmat högupplöst kan jag vid redigeringen lägga till zoomningar och panorering. Väldigt smidigt när man filmar sig själv.
Det jag saknar är fjärrkontroll och möjlighet att beskära start/stopp för en video. För att spela in cykelsekvenserna i denna film (dvs 1 min cykling) fyllde jag hela minneskortet på 16 GB. Det blir ju väldigt mycket överflödsinspelning.