D
Deleted member 43681
Guest
.
Edit: Noll humor på detta forum uppenbarligen, och marr går bananas som vanligt... ?
Senast redigerad av en moderator:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fantasifullt.zinkpasta sa:T
<drum>
roll.
Bra jobbat! ?Eld sa:Har just ätit tre stycken med hjortronsylt och grädde. Om en stund blir det Bluebell... som straff?
Det är rätta takter, intet ont skall förgås. ?staine sa:Jaja jag håller på för fullt och tar slut på fjolårets paket med mix.
Hädanefter blir det äkta vara dock. Enklare än pannkakssmet juuh!
Örjan Lax sa:Gjorde ett "blygsamt" försök att återuppliva våffeldagen (25 mars) genom att skamlöst söka upp och
"bumpa upp" två (2 st) våffel-trådar imorse.
Responsen blev ganska svag, bortsett från några få energiska undantag.
Firar ni inte våffeldagen längre eller VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER??? ?
NickPick sa:Appappapp. Gamla kristna traditioner hör inte hemma i moderna Sverige!
Jag åt I torsdags!
Nej och många. Att vara en skrikig typ tror jag dock inte ingår i samlingen av mina fel.Örjan Lax sa:Gjorde ett "blygsamt" försök att återuppliva våffeldagen (25 mars) genom att skamlöst söka upp och
Hogren sa:Bookmaker våffla ??
GoranS sa:Nej och många. Att vara en skrikig typ tror jag dock inte ingår i samlingen av mina fel.Örjan Lax sa:Gjorde ett "blygsamt" försök att återuppliva våffeldagen (25 mars) genom att skamlöst söka upp och
Kneecap sa:Hogren sa:Bookmaker våffla ??
Tjena!
OMFG!! Jävlar vad hungrig jag blev nu, och då har jag ändå tryckt i mig en rejält portion slottstek och sen sex våfflor som dessert.
Säg det inte till zinkpasta bara, risk att du blir kallad för troll då... ?Mini_me sa:Jag missa helt att det var våffeldagen idag. Får kompensera och äta massa imorgon :)
Mini_me sa:Jag missa helt att det var våffeldagen idag. Får kompensera och äta massa imorgon :)
ForesterGuy sa:Mini_me sa:Jag missa helt att det var våffeldagen idag. Får kompensera och äta massa imorgon :)
Mandelmassa?
Du har ett riktigt våffeljärn men använder det bara utomhus?Luthman Photography sa:Fem idag, inomhus med elvåffeljärn. Tre igår, utomhus, grillade över öppen eld med gjutjärns-våffeljärnet.
Örjan Lax sa:Fantasifullt.zinkpasta sa:T
<drum>
roll.
*no drums*
Jävla negativa kukapa.
Vad tillför DU egentligen? Jag kan sätta tusen spänn på att jag tillför mer för Happy på ett år än vad du gör under 10+ år din latmask!
Straffet:Eld sa:Har just ätit tre stycken med hjortronsylt och grädde. Om en stund blir det Bluebell... som straff?
Jag vet inte vem T är jag föredrar C som i Cube.zinkpasta sa:Men är det du som tidigare postat här (bl.a.) under namnet T? Jag t t t tror iaf det.
Örjan Lax sa:Jag vet inte vem T är jag föredrar C som i Cube.zinkpasta sa:Men är det du som tidigare postat här (bl.a.) under namnet T? Jag t t t tror iaf det.
Och jag vill här och nu be dig om ursäkt att jag kallade dig k*kapa (ja det är ett roligt ord) men jag blir förbannad när folk hackar på mig när mitt syfte bara var att lyfta fram att det var Våffeldagen igår!
Men jag ska vara försiktigare med att bumpa gamla trådar i framtiden eftersom det tydligen är så känsligt för vissa.
Ha en bra dag.
Du har ju din Judo, så det skall inte vara någon fara. Om du behöver hjälp, så kan jag Origami!Örjan Lax sa:Det är bra att ni göteborgare håller varandra om ryggen. Det kan behövas.
Tack haha! Bara det att jag bor i Jämtland så jag skiter i vilket som vars liksom... ?weldion sa:Du har ju din Judo, så det skall inte vara någon fara. Om du behöver hjälp, så kan jag Origami!Örjan Lax sa:Det är bra att ni göteborgare håller varandra om ryggen. Det kan behövas.
Fortfarande tull i Linsell?Örjan Lax sa:Tack haha! Bara det att jag bor i Jämtland så jag skiter i vilket som vars liksom... ?weldion sa:Du har ju din Judo, så det skall inte vara någon fara. Om du behöver hjälp, så kan jag Origami!Örjan Lax sa:Det är bra att ni göteborgare håller varandra om ryggen. Det kan behövas.
weldion sa:Fortfarande tull i Linsell?Örjan Lax sa:Tack haha! Bara det att jag bor i Jämtland så jag skiter i vilket som vars liksom... ?weldion sa:Du har ju din Judo, så det skall inte vara någon fara. Om du behöver hjälp, så kan jag Origami!Örjan Lax sa:Det är bra att ni göteborgare håller varandra om ryggen. Det kan behövas.