Ale Söndag 13/7 kl 12.00

mary

Ny medlem
Ale Söndag 13/7 kl 12.00
Hrmpf. Hur kan de bara ha söndagsstängt sådär? Valleråsen alltså.

Plan B: jag får göra min down-hill premiär i Ale backen på söndag istället. De har öppet!
Är inte fullutrustad fartfräsare utan är mest sugen på att träna teknik i backe - bli säkrare i skogen är målet.

Vill någon följa med? Vore toppen med någon som gjort det förut och kan visa lite....

12.00 utanför liftkortskassan.

Mary

Jag har plats för 1 cykel + person i min bil, åker från Hisingen (eller Kungälv).

http://www.himlabackenbikepark.se/

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
Hej!

Du är välkommen till oss i Alebacken på söndag, om du vill ha lite spårvisning är det inga problem, det är bara att säga till när du köper ditt liftkort.

Daniel Karlsson
Ale bikepark
www.alebikepark.se

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
Vallåsen är stängd i helgen eftersom hela personalen är på bröllop sägs det... Men tisdag/onsdag har dom ju öppet vilket e bra för då ska jag dit! :)

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
PontusL
Bröllop är skojjiga tillställningar - bra anledning att stänga!
Vi som var sugna på att åka dit hade ju faktiskt kunnat kollat öppentiderna liiiiiite tidigare.

Ha det så kul i backen!

M

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
Jag snyltar lite på tråden, söker skjuts till Ale på söndag ifrån hemmet utanför kortedala eller om jag tar mig till gamlestan. :P

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
Nenja! Jag tänkte göra Alepremiär. Har för en gångs skull bil också så du kan åka med om du vill (för en demo o en norco borde väl gå in i en 945:a?). Pm:a om det låter intressant! /Carl

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
Nenja, i annat fall borde vi la kunna knö på en cykel till på rackliga hållare. Redan en som ska hänga på, men krisar det kan du ju hojta till.

DK

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
Nenja
erbjudanden haglar... jag kör från Hisingen så jag kan plocka upp dig på vägen om du vill.
Skicka direktmeddelande isf.

M

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
cactuz skrev:
-------------------------------------------------------
> Fan nu blev jag ju sugen på att haka på detta.

Klart du skall hänga med på denna fest! Vore trevligt att ses i backen. :)

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
Det här tyckte jag var sketa-kul faktiskt.
Underbar personal som visade oss nybörjare några av spåren, och härligt folk som man kunde tjôta med mellan åken.

Så nu "måste" man köpa sig en DH-släde också, tur att lönespecen för Juli-lönen redan hade kommit så att man kan börja planera nästa månads inköp :-)

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
Stort tack till Christian,Daniel å co! Ni gör ett grymt jobb!
Tack för att ni bönhörde en korvsugen brottare!

Koppla nu av ordentligt när ni semester stänger!

Hoppas att alla signar upp för medlemskap så ni får lite att säga till
Om på mötena med skidfolket

Peejay - långsam uppför, tung utför!!

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
Visst var det grymt idag! Kanonväder och bra stämning, extra roligt med tidtagning också. Peejay, alltid kul när man kan mätta hungriga magar! ;)

Cactuz, tack själv, hoppas vi ses framöver! Om du vill kan du ju hyra cykel och känna skillnaden i spåren. Bara att slå mig en pling eller skicka ett mail för bokning.
Alla kontaktuppgifter finns på hemsidan.

Det ska bli skönt nu med lite ledigt från backen, kommer dock bli ännu roligare att öppna igen!

Glöm inte att titta på kalendern i mellanåt för vips så kanske vi håller öppet.

Daniel

Ale Bikepark
www.alebikepark.se

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
DK skrev:
-------------------------------------------------------
> Visst var det grymt idag! Kanonväder och bra
> stämning, extra roligt med tidtagning också.
> Peejay, alltid kul när man kan mätta hungriga
> magar! ;)
>
> Cactuz, tack själv, hoppas vi ses framöver! Om
> du vill kan du ju hyra cykel och känna skillnaden
> i spåren. Bara att slå mig en pling eller skicka
> ett mail för bokning.
> Alla kontaktuppgifter finns på hemsidan.
>
> Det ska bli skönt nu med lite ledigt från
> backen, kommer dock bli ännu roligare att öppna
> igen!
>
> Glöm inte att titta på kalendern i mellanåt
> för vips så kanske vi håller öppet.
>
>
> Daniel
>
> Ale Bikepark
> www.alebikepark.se

Håller ni öppet under semesterstängningen utan att lägga en tråd här så kanske jag blir förgrymmad. ;)

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
Jo fan nästa gång hyr jag nog hoj så jag får känna på skillnaden, om jag inte hunnit bättra på mina odds inför "SM i konsumtion" tills dess och hängt ett DH-monster på väggen här hemma också.

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
Kul att ha gjort Alepremiär! Fina knixiga spår får jag säga! Trevligt folk därtill! Tack Jon (tror jag att det var) för lite spår- och tekniktips! /Carl

Ale Söndag 13/7 kl 12.00
Bättre än så här blir det nog inte i Alebacken. Kanonväder, fina spår och korvgrillning.

Vi får se till att få upp tidtagningen lite oftare, det är ju grymt kul att pressa sig själv lite extra.

nenja: Jo en tråd på happy får jag hoppas vi lägger upp om vi får för oss att köra under semesterstängningen.

Tillbaka
Topp