Luthman Photography
Aktiv medlem
Alla Pole - The tråd
larsaw sa:Sohl sa:Då var en pole evo 140 beställd! Bara vänta nu då
Inget är som väntans tider :)
Jag tycker nog att ägandets tid är bättre ;)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
larsaw sa:Sohl sa:Då var en pole evo 140 beställd! Bara vänta nu då
Inget är som väntans tider :)
NickPick sa:Ett utseende man har svårt att bli van med.
Helkama raisu sa:NickPick sa:Ett utseende man har svårt att bli van med.
Smaken är tydligen olika. Sen går jag nog mer på känslan i cykeln än dess utseende...
Stream sa:
Ful och snabb.
NickPick sa:Helkama raisu sa:NickPick sa:Ett utseende man har svårt att bli van med.
Smaken är tydligen olika. Sen går jag nog mer på känslan i cykeln än dess utseende...
Säg som det är. Du är finsk patriot! ;)
rikhal sa:Efter nästan tre månaders försening så fick jag äntligen ett tracking nummer från DHL!
Kung Stalle sa:rikhal sa:Efter nästan tre månaders försening så fick jag äntligen ett tracking nummer från DHL!
Trevligt! Evolink 140 eller?
Stalle
Kung Stalle sa:Jag beställde i november på förbeställningserbjudandet. Med utlovad leverans i slutet av April. Men nu fick jag visst höra att min beräknas lämna Finland den 15:e. Drygt 1½ månad försenad.
Jag beställde Evolink 110.
Stalle
Kung Stalle sa:Jag beställde i november på förbeställningserbjudandet. Med utlovad leverans i slutet av April. Men nu fick jag visst höra att min beräknas lämna Finland den 15:e. Drygt 1½ månad försenad.
Stalle
Stream sa:Kung Stalle sa:Jag beställde i november på förbeställningserbjudandet. Med utlovad leverans i slutet av April. Men nu fick jag visst höra att min beräknas lämna Finland den 15:e. Drygt 1½ månad försenad.
Stalle
Leo har fullt sjå att justera sadelvinklar.
roskai sa:Nya stickers.. PM om du vill ha några.?
happymtb.fr sa:När det börjar blir dags att kanske erkänna att man har eventuellt gått för långt
Och det slutar med: nej vi gör det ändå! ??
rikhal sa:Ännu en Evolink i Stockholm ?. Sjukt nöjd!
Kung Stalle sa:Nu börjar min Pole bli klar.
Stalle
unsuspected sa:Synd att den överskuggas av den galna tapeten! Jag gillar.
Swoop sa:Vad väger den känns inte som en relevant fråga för en Pole.