Cyklaärlivet
Medlem
Allebike Majestic
Någon som varit å kikat på nya allebiken? Den ska börja säljas mitten maj enligt allebike!
Tack på förhand!
Tack på förhand!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Peder_andersson@hotmail.com sa:Jag har beställt en beräknad leverans 20 maj!
Vilken åkare är det du följer?
När kag beställde min så hade dom fortfarande inte gjort klart gjutformarna för S och M därav att Emil inte kör!
Bprct sa:Dubbla flaskor är alltid bra att ha.
Bara storlek Large och större som det går att ha dubbla flaskor.Raggamuffin sa:Bprct sa:Dubbla flaskor är alltid bra att ha.
Missat, det är faktiskt en rejäl deal-breaker för mig.
Johan1978 sa:Bara storlek Large och större som det går att ha dubbla flaskor.Raggamuffin sa:Bprct sa:Dubbla flaskor är alltid bra att ha.
Missat, det är faktiskt en rejäl deal-breaker för mig.
RicoShredderKowalski sa:Är geon något de själva laborerat fram eller är ramen direkimporterad från första bästa kolfabriken i kina?
NickPick sa:RicoShredderKowalski sa:Är geon något de själva laborerat fram eller är ramen direkimporterad från första bästa kolfabriken i kina?
Geon är ju kopierad så kan inte nka mig att dom har labbat något själv med den.
En epic utan brain i geometrin. Designen är annorlunda dock.
Förmodligen har allebike "köpt" formarna för att få vara egen (annars får dom ju alibike-rykte), men själva utvecklingskostnaden har dom förmodligen inte. Isåfall skulle dom tweakat lite... Säkert en kanonbra cykel. Inget man hittar I "visa din fulkines" kanske?
Att den är identisk med scalpel ska jag kolla upp. Låter intressant.
Qaxe sa:Det är ju sjukt märkligt att det är jätteviktigt på skitnödighetsHappy att det är den moderna geon på alla cyklar, sen kommer det en svensk cykel som har det. Då är ju skiten kopierad, för jävla dåligt! Dom borde ju ha gjort en geometri som möter upp 2030 ungefär för att få godkänt.
OBS ironiskt skrivet för dom som blev kränkta :-)
peterpinge sa:Förstår inte varför det skulle vara dåligt med en Allebike ? Om geo fungerar får ni en cykel som är riktigt bra i prissättningen.
Garantier vågar de säkert inte heller slarva med. Utrustningen är genomförbar med 100.000 kronor hojar men till halva priset.
peterpinge sa:Förstår inte varför det skulle vara dåligt med en Allebike ? Om geo fungerar får ni en cykel som är riktigt bra i prissättningen.
Garantier vågar de säkert inte heller slarva med. Utrustningen är genomförbar med 100.000 kronor hojar men till halva priset.
NickPick sa:peterpinge sa:Förstår inte varför det skulle vara dåligt med en Allebike ? Om geo fungerar får ni en cykel som är riktigt bra i prissättningen.
Exakt så är det. Vill man ha en allebike så är det ju pang för pengen :) Garantin har dom varit noga med förr, och det har väl med ryktet att göra.
Bergsmannen sa:Duger den åt Emil Lindgren så lär den funka åt majoriteten på happy.
Bergsmannen sa:Duger den åt Emil Lindgren så lär den funka åt majoriteten på happy.
NickPick sa:Bergsmannen sa:Duger den åt Emil Lindgren så lär den funka åt majoriteten på happy.
Förra modellen var ju en katalogram från Kina med "omodern geometri". Emil hade nog vunnit på det mesta.
It's not all about the bike :D
Weblänkar till en massa olika katalogramar i Kina?RockyM sa:mycket testande av vad?
Stervelo sa:Hmm, att "downtuben" går parallellt med marken ut från vevlagret, så att det stick ut framför drevet, är det ett problem? Jag tänker på de tillfällen som man slår i drev, vilket händer inte helt sällan, tar ramen nu den smällen rakt på röret? jag tror ni förstår vad jag menar.
Ok, men alla hojjar, som lite mer åt AM hållet har skydd där, men det verkar som xc raketer inte har det. Kan kanske ha att göra med att ramar med mer slag, ligger närmre marken vid bottning.Jimel sa:Stervelo sa:Hmm, att "downtuben" går parallellt med marken ut från vevlagret, så att det stick ut framför drevet, är det ett problem? Jag tänker på de tillfällen som man slår i drev, vilket händer inte helt sällan, tar ramen nu den smällen rakt på röret? jag tror ni förstår vad jag menar.
Nej
stoffe1 sa:Är det någon här som vet vad en majestic i storlek large väger?
Stervelo sa:Hmm, att "downtuben" går parallellt med marken ut från vevlagret, så att det stick ut framför drevet, är det ett problem? Jag tänker på de tillfällen som man slår i drev, vilket händer inte helt sällan, tar ramen nu den smällen rakt på röret? jag tror ni förstår vad jag menar.