Allebikes smörja å tvättmedel... hur funkar d?

Du får gärna utveckla.
Är det så komplicerat?
En säljare med ett antal produkter i butiken påstår att hans produkter är de bästa och refererar till tester han gjort med sina egna produkter mot andra som han inte säljer. Det är inte att vara oberoende oavsett påståendet om att vara just det. Ungefär som att Ajax påstår sig ha bästa tvättmedlet, Pellerin bästa margarinet, Carlsbergs antagligen blaskigaste ölet eller Coca Colas löften om evig ungdom.
Konsumentkritisk tänkande är inte helt fel. Här heller.
Däremot påstår jag inte att det är skit han säljer.

Är det så komplicerat?
En säljare med ett antal produkter i butiken påstår att hans produkter är de bästa och refererar till tester han gjort med sina egna produkter mot andra som han inte säljer. Det är inte att vara oberoende oavsett påståendet om att vara just det. Ungefär som att Ajax påstår sig ha bästa tvättmedlet, Pellerin bästa margarinet, Carlsbergs antagligen blaskigaste ölet eller Coca Colas löften om evig ungdom.
Konsumentkritisk tänkande är inte helt fel. Här heller.
Däremot påstår jag inte att det är skit han säljer.
Ja i så fall fattar jag?
Jag visste inte att han först började sälja produkterna och sen gjorde modifierade tester så att dom visade sig vara bäst.
Bäst att byta tillbaka till olja så att jag inte blir lurad?

Ja i så fall fattar jag?
Jag visste inte att han först började sälja produkterna och sen gjorde modifierade tester så att dom visade sig vara bäst.
Bäst att byta tillbaka till olja så att jag inte blir lurad?
Du får använda vilken smörja du vill.
Men du får gärna utveckla precis hur du känner till ordningsföljden ?

Jo mycket troligt att Adam Kerin har aktier i både Molten Speedway, Silca, Rex, Efetto, absolut black, Ceramic speed, Shimano, ybn, campa, med flera.

Själv tror jag mer på att han är en eldsjäl och äkta nörd som vill oss cyklister det bästa.

Men fortsätt du att smörja med motorolja, stearinljus eller valfri Muc-off product.

Tillbaka
Topp