Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Adam K sa:Strakka, är det den blå designen du ska köpa till dig själv, eller var det "gruppköpet som inte blev av" du referar till?
För jag är fortfarande sugen på den, ännu mer om den har halv dragkedja, testade den gröna Happy-tröjan och nä, är inte helt förtjust i hela dragkedjor. Priset är ju en fjärt i rymden jmf med alla andra kostnader med loppet, varför tveka på den punkten??
Däremot, oavsett om vi hade likandan tröjor allihop, så lär inte jag dyka upp i bara cykeltröja kl 04 på morgonen, lär ha något mer på mig, kanske en offerväst som åker av längs vägen (om i bomull e.d.) eller på första stoppet, kanske en vind/regnjacka. Beroende på väder och prognos.
Stopp-planer. 2 Stopp på mindre stationer. Cykla 10 mil utan stopp måste man ju klara om man förväntar sig att klara 30?
Vad gäller det undrar jag över om det finns pumpar på stationerna/vågar man köra med latexslang?
Strakka sa:Hmm jag var tvungen att leta lite, men kan det vara denna? Jag gick lerig vidare med designen, skulle behöva titta på färgkartor m.m. för att få den riktigt bra.
Jag är övertygad att inköpspris för mig blir 400-450 kr... då är det riktigt bra kvalité.
vanm sa:Strakka sa:Hmm jag var tvungen att leta lite, men kan det vara denna? Jag gick lerig vidare med designen, skulle behöva titta på färgkartor m.m. för att få den riktigt bra.
Jag är övertygad att inköpspris för mig blir 400-450 kr... då är det riktigt bra kvalité.
Den ser riktigt läcker ut, hur ser fickorna bak ut?Hur är den i storlekarna, jämförelse mot craft?
/Anders
Adam K sa:[Halvt OT/RR]:
gruppintervallade för första gången idag, med några trevliga Riala-Länna-cyklister, och omvägade mig hem efter långfikan så att jag knäckte 10milvallen för första gången iår. Fyfan, varje gång jag ökar distans känns det som att jag ska dö. Jag måste (nog) inte bara få mig en 20mila-runda innan VR utan en eller två minst 25mil långa.
nordicmonkey sa:Vi som vill ha Strakka-tröjan:
1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
4. nordicmonkey
5. Nisse 40+
6.
7.
8.
9.
Adam K sa:Så jäkla snygg :)
Det går inte att speciala dem med enskilda namn va?
vanm sa:Blev en kort tur på 4mil på Klarälvsbanan denna morgon :)
/Anders
10. Niclas.Nj_nilsson sa:1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
4. Adam K (lovar att köpa om möjlighet uppkommer)
5. nordicmonkey
6. Nisse 40+
7. Jeppe_E
8. erik.svall
9. j_nilsson
11. FjärdebrunnNiclas.Nydahl sa:10. Niclas.Nj_nilsson sa:1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
5. nordicmonkey
6. Nisse 40+
7. Jeppe_E
8. erik.svall
9. j_nilsson
12. slice me niceFjärdebrunn sa:11. FjärdebrunnNiclas.Nydahl sa:10. Niclas.Nj_nilsson sa:1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
5. nordicmonkey
6. Nisse 40+
7. Jeppe_E
8. erik.svall
9. j_nilsson
13. nadderfslice me nice sa:12. slice me niceFjärdebrunn sa:11. FjärdebrunnNiclas.Nydahl sa:10. Niclas.Nj_nilsson sa:1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
5. nordicmonkey
6. Nisse 40+
7. Jeppe_E
8. erik.svall
9. j_nilsson