Allt inför Happys Vätterngrupp start 04:08

Strakka, är det den blå designen du ska köpa till dig själv, eller var det "gruppköpet som inte blev av" du referar till?
För jag är fortfarande sugen på den, ännu mer om den har halv dragkedja, testade den gröna Happy-tröjan och nä, är inte helt förtjust i hela dragkedjor. Priset är ju en fjärt i rymden jmf med alla andra kostnader med loppet, varför tveka på den punkten??

Däremot, oavsett om vi hade likandan tröjor allihop, så lär inte jag dyka upp i bara cykeltröja kl 04 på morgonen, lär ha något mer på mig, kanske en offerväst som åker av längs vägen (om i bomull e.d.) eller på första stoppet, kanske en vind/regnjacka. Beroende på väder och prognos.

Stopp-planer. 2 Stopp på mindre stationer. Cykla 10 mil utan stopp måste man ju klara om man förväntar sig att klara 30?
Vad gäller det undrar jag över om det finns pumpar på stationerna/vågar man köra med latexslang?

Adam K sa:
Strakka, är det den blå designen du ska köpa till dig själv, eller var det "gruppköpet som inte blev av" du referar till?
För jag är fortfarande sugen på den, ännu mer om den har halv dragkedja, testade den gröna Happy-tröjan och nä, är inte helt förtjust i hela dragkedjor. Priset är ju en fjärt i rymden jmf med alla andra kostnader med loppet, varför tveka på den punkten??

Däremot, oavsett om vi hade likandan tröjor allihop, så lär inte jag dyka upp i bara cykeltröja kl 04 på morgonen, lär ha något mer på mig, kanske en offerväst som åker av längs vägen (om i bomull e.d.) eller på första stoppet, kanske en vind/regnjacka. Beroende på väder och prognos.

Stopp-planer. 2 Stopp på mindre stationer. Cykla 10 mil utan stopp måste man ju klara om man förväntar sig att klara 30?
Vad gäller det undrar jag över om det finns pumpar på stationerna/vågar man köra med latexslang?

Det var gruppköpet som inte blev av, sedan dess har jag t.o.m. ännu bättre priser då jag köper stora kvantiter i övrigt. Precis som du säger så lär man ha betydligt mer på sig vid 04... kan inte tänka mig att det går att köra bara kortärmat från start.

Nä är det busväder kommer kanske inte tröjorna synas öht.....
Men det verkar som vi bara är en handfull som är intresserade iaf.
Jag köper gärna en tröja av dig istället Strakka! Det kan vi väl alla göra som är sugna tycker jag, eller?
Finns de någonstans att beskåda?

Hmm jag var tvungen att leta lite, men kan det vara denna? Jag gick lerig vidare med designen, skulle behöva titta på färgkartor m.m. för att få den riktigt bra.

Jag är övertygad att inköpspris för mig blir 400-450 kr... då är det riktigt bra kvalité.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    49.5 KB · Besök: 175
Strakka sa:
Hmm jag var tvungen att leta lite, men kan det vara denna? Jag gick lerig vidare med designen, skulle behöva titta på färgkartor m.m. för att få den riktigt bra.

Jag är övertygad att inköpspris för mig blir 400-450 kr... då är det riktigt bra kvalité.

Den ser riktigt läcker ut, hur ser fickorna bak ut?Hur är den i storlekarna, jämförelse mot craft?

/Anders

vanm sa:
Strakka sa:

Den ser riktigt läcker ut, hur ser fickorna bak ut?Hur är den i storlekarna, jämförelse mot craft?

/Anders

3 st djupa varav den högra har en sido-zipper.
Storlekarna är relativt ok, lite åt det mindre hållet. Jag kan få fram alla mått.

Äntligen ett gäng som tycker samma, jag hänger också på med en Strakka tröja i så fall så att vi ett antal med lika tröjor.

Vi som vill ha Strakka-tröjan:

1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
4. Adam K (lovar att köpa om möjligheten erbjuds, fastän den har hel dragkedja)
5.
6.
7.
8.
9.

[Halvt OT/RR]:
gruppintervallade för första gången idag, med några trevliga Riala-Länna-cyklister, och omvägade mig hem efter långfikan så att jag knäckte 10milvallen för första gången iår. Fyfan, varje gång jag ökar distans känns det som att jag ska dö. Jag måste (nog) inte bara få mig en 20mila-runda innan VR utan en eller två minst 25mil långa.

Adam K sa:
[Halvt OT/RR]:
gruppintervallade för första gången idag, med några trevliga Riala-Länna-cyklister, och omvägade mig hem efter långfikan så att jag knäckte 10milvallen för första gången iår. Fyfan, varje gång jag ökar distans känns det som att jag ska dö. Jag måste (nog) inte bara få mig en 20mila-runda innan VR utan en eller två minst 25mil långa.

Känner igen känslan. har varit knäskadad (i 6 mån) fram till för 2 veckor sedan. Nu är varje pass på trainern så hårt att jag har en hink redo...

Känner lite igen mig, kommer finnas få tillfällennunder hela april att kunna köra nån längre distans. Får hitta något tillfälle och sen satsa distans i maj juni.

Blir spännande det här.
/Anders

Men vafan, nordicmonkey, du nöjer dig inte med min extra biljett, du vill ha min tröja också.
Vi som vill ha Strakka-tröjan:

1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
4. Adam K (lovar att köpa om möjlighet uppkommer)
5. nordicmonkey
6. Nisse 40+
7.
8.
9.

Reviderad, färgerna var helt fel när jag tittade på bilden i macen, så här skulle den kunna se ut fram.

Bilagor

• VR_Perspective_Right.jpg
    VR_Perspective_Right.jpg
    74.2 KB · Besök: 171
Var du hemma igen kl 08.41? Det var en tidig morgon (eller ok, ut vid 7?) Och minusgrader helt säkert, ser frosten i de skuggiga partierna.
Ser ut som en härlig tur bara du inte frös fingrarna av dig :)

vanm sa:
Blev en kort tur på 4mil på Klarälvsbanan denna morgon :)

/Anders

Stack ut strax innan kl 7, valde bort sovmorgon för att få ihop ett pass (jobbar för mycket under hela april). Solen värmde skönt på vägen hem, höll mig varm hela turen.

/Anders

1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
5. nordicmonkey
6. Nisse 40+
7. Jeppe_E
8.
9.

1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
5. nordicmonkey
6. Nisse 40+
7. Jeppe_E
8. erik.svall
9.

1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
5. nordicmonkey
6. Nisse 40+
7. Jeppe_E
8. erik.svall
9. j_nilsson

Tillbaka
Topp